וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס פרסם סרטון של הרש גולדברג פולין בשבי; משפחתו: "קריאת השכמה לעולם"

עודכן לאחרונה: 6.9.2024 / 6:07

משפחתו של הרש התירה לפרסם את הסרטון, והוריו ציינו כי הוא חייב לשמש קריאת השכמה מיידית לעולם להבטיח את שחרורם של החטופים שנותרו בעזה: "אף משפחה נוספת לא צריכה לעבור את מה שעברנו". בסרטון אמר הרש: "אמא, אבא, ליבי ואורלי - אני מתגעגע וחושב עליכם כל הזמן"

הרש גולדברג פולין בסרטון שפרסם חמאס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חמאס פרסם אתמול (חמישי) סרטון טרור פסיכולוגי ובו נראה החטוף שנרצח בשבי הרש גולדברג פולין. משפחתו של הירש אישרה לפרסם את הסרטון, והוריו מסרו: "אנחנו נמצאים בעיצומם של שבעת ימי האבל לאחר שקברנו את בנינו הרש ביום שני. מוקדם יותר הערב, פרסם חמאס סרטון חדש שלו, שצולם בשבי במנהרות מתחת לאדמה בעזה. הסרטון חייב לשמש קריאת השכמה מיידית לעולם לפעול עוד היום כדי להבטיח את שחרורם של 101 החטופים שנותרו לפני שיהיה מאוחר מדי. אף משפחה נוספת לא צריכה לעבור את מה שעברה משפחתנו והמשפחות של החטופים האחרים שנרצחו לאחרונה".

בסרטון אומר הרש: "מאז שהגעתי לעזה אני מנסה לשרוד ללא מים, מזון ותרופות. אני לא זוכר את הפעם האחרונה שראיתי את השמש או נשמתי אוויר צח. הכי גרוע שהמדינה שלי, ישראל, ממשיכה להפציץ אותי ללא הפסקה. הם לא לוקחים אחריות ומקבלים את העסקה, למרות כישלונם והעבודה שהשאירו אותי מאחור".

בהמשך פנה הרש, שהיה גם אזרח אמריקאי, לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ומזכיר המדינה אנתוני בלינקן וביקש את התערבותם: "אני פונה אליכם, הנשיא ביידן ואנתוני בלינקן וכל האזרחים האמריקנים, עשו כל מה שאתם יכולים כדי לעצור את המלחמה, לעצור את הטירוף הזה, ולהחזיר אותי הביתה עכשיו",

בסיום הסרטון פנה הרש למשפחתו: "אימא, אבא, ליבי ואורלי - אני אוהב אתכם, מתגעגע אליכם וחושב עליכם בכל יום. אני יודע שאתם ברחובות ועושים את הכול כדי להחזיר אותי הביתה עכשיו. אני מבקש מכם - תהיו חזקים ותמשיכו להיאבק ובתקווה אשוב הביתה בקרוב. אל תפסיקו, אני אוהב אתכם".

הרש גולדברג פולין מתוך הסרטון שפרסם חמאס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הרש גולדברג פולין מתוך הסרטון שפרסם חמאס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כזכור, גופותיהם של החטופים כרמל גת, עדן ירושלמי הירש גולדברג-פולין, אלכס לובנוב, אלמוג סרוסי ואורי דנינו אותרו במהלך פעילות כוחות צה"ל במרחב רפיח והושבו ביום שבת בערב לשטח ישראל על ידי צה"ל ושב"כ. הגופות אותרו במנהרה בעומק 20 מטרים במרחב רפיח, ולפי הערכת גורמי ביטחון - הם נרצחו ממש בימים האחרונים, אולי מחשש של החוטפים מהתקרבות צה"ל וממבצע חילוץ. דובר צה"ל תא"ל הגרי עדכן בהצהרה שנשא הבוקר שגופותיהם אותרו כקילומטר מהמקום שבו אותר פרחאן אל-קאדי, וכי לא היה בידי ישראל מידע על מיקום החטופים שנרצחו.

אתמול פורסם סרטון שבו נראית החטופה כרמל גת מדברת למצלמה. גם הסרטון שלה צולם במהלך ימי השבי, "נחטפתי מבית הוריי ב-7 באוקטובר שאני לא יודעת מה עלה בגורלם. אני מוחזקת בשבי עם מעט מאוד אוכל, מים ועם תנאי היגיינה יירודים. לא יודעת אם אצא מפה בחיים", היא אומרת בסרטון, שהופץ במקור כטרור פסיכולוגי של ארגון הטרור ברצועה.

הסרטון של כרמל הגיע אחרי סרטון נוסף שפורסם שבו נראית עדן ירושלמי כשהיא סובלת מתת-תזונה ומבקשת מהממשלה לשחרר את החטופים בעסקה. בסרטון מספרת עדן כמה היא מתגעגעת למשפחה שלה: "אני רוצה לפנות למשפחה היקרה שלי שאני כל כך אוהבת ואני מתגעגעת אליהם. אמא אבא שני ומאי אני אוהבת אתכם כל כך ואני מתגעגעת אליכם". משפחתה כתבה בהודעה שפרסם מטה משפחות החטופים: "עדן שלנו, גם אנחנו אוהבים אותך ומתגעגעים אלייך כל כך. לנצח תישארי בליבנו".

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully