וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתה של עדן ירושלמי אישרה לפרסם סרטון שלה מהשבי: "לנצח תישארי בליבנו"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 23:34

חמאס פרסם סרטון טרור פסיכולוגי ובו רואים את התיעוד האחרון של עדן ירושלמי, שנרצחה בסוף השבוע לצד 5 חטופים נוספים בזמן שהוחזקו במנהרה ברפיח. בסרטון נראית עדן אומרת: "משפחה יקרה שלי אני אוהבת אתכם ומתגעגעת אליכם". המשפחה מסרה: "עדן שלנו, לנצח תישארי בליבנו"

משפחתה של עדן ירושלמי התירה לפרסום: התיעוד האחרון שלה בחיים/ללא קרדיט

משפחתה של עדן ירושלמי, החטופה שנרצחה לצד 5 חטופים נוספים במנהרה ברפיח, אישרה הערב (שני) לפרסם קטע קצר מתוך סרטון טרור פסיכולוגי שפרסם חמאס, ובו רואים את התיעוד האחרון של עדן בשבי בעזה.

בסרטון מספרת עדן כמה היא מתגעגעת למשפחה שלה: "אני רוצה לפנות למשפחה היקרה שלי שאני כל כך אוהבת ואני מתגעגעת אליהם. אמא אבא שני ומאי אני אוהבת אתכם כל כך ואני מתגעגעת אליכם". משפחתה כתבה בהודעה שפרסם מטה משפחות החטופים: "עדן שלנו, גם אנחנו אוהבים אותך ומתגעגעים אלייך כל כך. לנצח תישארי בליבנו".

משפחתה של עדן ירושלמי התירה לפרסום את התיעוד האחרון שלה בשבי חמאס

2 בספטמבר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עדן ירושלמי בשבי בעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כזכור, צה"ל ושב"כ איתרו והשיבו בלילה שבין שבת לראשון ממנהרה תת קרקעית במרחב רפיח, את גופותיהם של השישה, שנחטפו בשבעה באוקטובר ונרצחו על ידי מחבלי חמאס בעזה. לאחר הליך זיהוי שנעשה על ידי המכון הלאומי לרפואה משפטית, משטרת ישראל והרבנות הצבאית; צוות החטופים באגף כוח האדם, אשר אמון על ליווי משפחות החטופים, מסר את ההודעות למשפחות.

למעט כרמל גת, שאר החטופים שגופותיהם אותרו נחטפו ממסיבת הנובה בחיים, ונרצחו על ידי מחבלי חמאס זמן קצר לפני שאותרו על ידי כוחות הביטחון. גופותיהם אותרו כאמור במנהרה ברפיח, שמרחקה כק"מ מהמנהרה שבה אותר החטוף פרחאן אל-קאדי. מדובר במנהרה בעומק של כ-20 מטרים, ולקח זמן לחלץ אותם. העבירו אותם למרחב הגבול, עשו בדיקות וברגע שהיה זיהוי מהיר בשטח עדכנו את המשפחות. לפי דובר צה"ל, החטופים נרצחו באכזריות על ידי מחבלי חמאס, זמן קצר לפני שכוחות הביטחון הגיעו אליהם.

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully