וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באישור המשפחה: פורסם תיעוד של כרמל גת מהשבי שהופץ על ידי חמאס

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 23:53

גת הובאה למנוחות ביום שני, גופתה אותרה וחולצה יחד עם עוד חמישה חטופים יומיים לפני כן. "אני מוחזקת בשבי עם מעט מאוד אוכל, מים ועם תנאי היגיינה יירודים", היא אומרת בסרטון שהפיץ ארגון הטרור

חמאס פרסם תיעוד של החטופה כרמל גת מהשבי/מטה משפחות החטופים

באישור המשפחה: פורסם הערב (רביעי) תיעוד של כרמל גת מהשבי שהופץ על ידי חמאס. גת בת ה-40 הובאה למנוחות ביום שני, גופתה אותרה וחולצה יחד עם עוד חמישה חטופים יומיים לפני כן ממנהרה תת קרקעית ברפיח. גת שרדה כמעט 11 חודשים בשבי של ארגון הטרור, ועל פי הערכות השישה נורו ימים ספורים לפני שנמצאו.

"נחטפתי מבית הוריי ב-7 באוקטובר שאני לא יודעת מה עלה בגורלם. אני מוחזקת בשבי עם מעט מאוד אוכל, מים ועם תנאי היגיינה יירודים. לא יודעת אם אצא מפה בחיים", היא אומרת בסרטון, שהופץ במקור כטרור פסיכולוגי של ארגון הטרור ברצועה.

גיל דיקמן, בן דודה של כרמל, סיפר: "מרגש לשמוע את הקול שלה. שובר לשמוע שלא ידעה שאביה, אחיה ואחייניתה ניצלו ושגיסתה ירדן חזרה בעסקה. ביולי נתניהו אמר "לא" לעסקה שתציל את כרמל מרצח - וגזר על כרמל דין מוות. הכשלון המוחלט שלו מוביל לרצח של חטופים נוספים. חייבים עסקה עכשיו, לפני שיהיה מאוחר מדי".

נחטפה ב-7 באוקטובר. כרמל גת. באדיבות המשפחה
נחטפה ב-7 באוקטובר. כרמל גת/באדיבות המשפחה

זה הערב החמישי ברצף בו נערכות הפגנות לשחרור החטופים מחוץ לשער בגין של בסיס הקרייה בתל אביב ובמוקדים נוספים ברחבי הארץ. מדורות הודלקו על דרך בגין, שנחסם לתנועה. המפגינים יצאו לצעדה. עימותים התפרצו בין שוטרים למפגינים, ולפחות שני מוחים נעצרו.

הערב, מפגינים התאספו מול בתיהם של שר החוץ ישראל כ"ץ, שר התרבות מיקי זוהר, שר החינוך יואב קיש, השר במשרד רה"מ רון דרמר, ושרים נוספים.

נאמה יעל קלדרון, ביתו של החטוף עופר, נאמה מחוץ לביתו של קיש בהוד השרון, ואילו מחוץ לביתה של השרה גילה גמליאל בתל אביב נאם אחיו של קלדרון. דודו של עומר ונקרט מפגין מול ביתו של השר כ"ץ בגני תקווה. צעירי המשפחות הקימו אוהל שבעה מחוץ לביתו של אריה דרעי בירושלים.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully