וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב החמישי ברצף: הפגנות מחוץ לבתי השרים. עצורים בצעדה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 23:22

מפגינים התאספו מול בתיהם של השרים כ"ץ, שר זוהר, קיש, דרמר, ושרים נוספים ברחבי הארץ. זאת, לצד מוקד ההפגנה המרכזי מחוץ לשער בגין של בסיס הקרייה בתל אביב - שם הודלקו ופרצו עימותים עם המשטרה. מפגינים חסמו את כביש 4 לתנועה

עימותים בין מוחים לשוטרים בהפגנה לעסקת חטופים בתל אביב/אדר איל, אלון בנקי,

הערב החמישי ברצף: הפגנות לשחרור החטופים נערכות הערב (רביעי) מחוץ לשער בגין של בסיס הקרייה בתל אביב ובמוקדים נוספים ברחבי הארץ. מדורות הודלקו על דרך בגין, שנחסם לתנועה. המפגינים יצאו לצעדה. עימותים התפרצו בין שוטרים למפגינים, ולפחות שני מוחים נעצרו.

הערב, מפגינים התאספו מול בתיהם של שר החוץ ישראל כ"ץ, שר התרבות מיקי זוהר, שר החינוך יואב קיש, השר במשרד רה"מ רון דרמר, ושרים נוספים.

נאמה יעל קלדרון, ביתו של החטוף עופר, נאמה מחוץ לביתו של קיש בהוד השרון, ואילו מחוץ לביתה של השרה גילה גמליאל בתל אביב נאם אחיו של קלדרון. דודו של עומר ונקרט מפגין מול ביתו של השר כ"ץ בגני תקווה. צעירי המשפחות הקימו אוהל שבעה מחוץ לביתו של אריה דרעי בירושלים.

כמו כן, מפגינים הגיעו וחסמו צמתים ברחבי הארץ, הבולט בהם הוא כביש 4

"אנו קוראים לציבור להצטרף ולהגיע ביחד עם בני משפחות החטופים אל ההפגנות והמחאות ואל בתי השרים וחברי הקואליציה ולקיים הפגנות ומשמרות מחאה בדרישה מהם להפעיל את סמכותם להביא לעסקה עכשיו", נמסר ממטה משפחות החטופים.

השר מיקי זוהר מול מפגינים לעסקת חטופים, בפתח ביתו/מטה משפחות החטופים
הפגנה בשער בגין, 4 בספטמבר 2024. ניב אהרונסון
הפגנה בשער בגין, 4 בספטמבר 2024/ניב אהרונסון
הפגנה בשער בגין, 4 בספטמבר 2024. ניב אהרונסון
הפגנה בשער בגין, 4 בספטמבר 2024/ניב אהרונסון

הפגנות ענק נערכות ברחבי הארץ ימים רצופים - מאז שהוחזרו גופותיהם של ששת החטופים שנרצחו בשבי חמאס בעזה.

אתמול, שלושה מוחים נעצרו במחאה בתל אביב בחשד להפרות סדר. זאת, תוך עימותים קשים בין המוחים לכוחות המשטרה, שטענו להדלקת מדורות ומניעה מהשוטרים לכבותן "תוך הפרה בוטה של החוק ותקיפת שוטרים בעימותים מיותרים".

"נתניהו הוכיח אמש שהוא לא מתכוון להחזיר את החטופים", נמסר ממטה משפחות החטופים, "זו המשמעות האמיתית של דבריו מבעד לכל השקרים והספינים ששמענו ממנו. עם ישראל, שברובו תומך בהשבת החטופים, לא ייתן יותר יד להפקרה הפושעת הזו. המאבק להשבתם יוחרף ויוגבר עד שאחרון החטופים יחזור הביתה. קוראים לציבור הרחב להתייצב בהמוניו ברחובות - רק מחאה ציבורית שתרעיד את המדינה תחזיר את כולם הביתה".

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully