וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הדרישה לעסקה, בפורום הגבורה חסמו כבישים ומחו: "לא להסכם כניעה"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 12:35

המפגינים דורשים לא להסכים לעסקת חטופים ולהמשיך את המלחמה בכל מחיר. "מנצחים את המלחמה", קראו המוחים. "לא נותנים לסינוואר תמונת ניצחון". בעבר נטען נגד הפורום כי הוקם ע"י משרד רה"מ כמשענת נגד המטה האזרחי שהוקם בת"א, כשנתניהו נוהג להיפגש עימם לעיתים תכופות

צעדת מחאה ממאהל הגבורה לישיבת הממשלה בירושלים/רוני כנפו

מפגינים השייכים לפורום הגבורה חסמו היום (שני) כבישים בצעדת מחאה ממאהל הגבורה בירושלים לעבר משרד ראש הממשלה, שם התקיימה ישיבת הממשלה השבועית. המשפחות דורשות לא להסכים לעסקת חטופים ולהמשיך את המלחמה בכל מחיר.

במהלך הצעדה קוראות המשפחות "לא נסכים לכניעה לחמאס. לא נותנים לסינוואר תמונת ניצחון - מנצחים את המלחמה". בתום הצעדה, עם הגעתן למשרד ראש הממשלה, סמוך לגן בוורדים, צפויות המשפחות לתת הצהרה לתקשורת ולהתייחס לאירועים האחרונים.

השר איתמר בן גביר בצעדת מחאה ממאהל הגבורה לישיבת הממשלה בירושלים.2 בספטמבר 2024. רוני כנפו
חסמו כבישים בדרכם למשרד ראש הממשלה. פורום גבורה יחד עם השר בן גביר/רוני כנפו

בעבר נטען נגד פורום גבורה כי הם הוקמו על ידי משרד רה"מ כמשענת נגד המטה האזרחי שהוקם בתל אביב. "הם יישבו עם רה"מ שנפגש איתם, ומאחוריו ישבו כשהוא אמר שיותר חשוב לו ציר פילדלפי מהחטופים", אמר יהודה כהן, אביו של נמרוד כהן שחטוף בשבי חמאס. "איך משפחות שרוצות את יקיריהם בבית תומכים בדבר הזה? זה עלה תאנה. לגבי המילה תבוסתן, אני שלחתי את הבן שלי לצבא, במקביל הבן שלי הגדול כקצין בשריון נלחם בתוך עזה, הבת שלי, אחותו התאומה של נמרוד, משרתת בצה"ל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו נוהג להפגש עם נציגי פורום תקווה לעיתים תכופות. בחודש יוני, אמר בפגישה איתם כי "כל הציבור לא מוכן להפסיק את המלחמה - מחויבים לחטופים, אבל קודם לעתיד". בפגישה שקיים עימם לפני כשבועיים, מסר כי "אני לא בטוח שתיהיה עסקה, בשום מצב לא נצא מפילדלפי ונצרים" - כל זאת לאחר פגישתו עם שר החוץ האמריקני בלינקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully