וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "כל הציבור לא מוכן להפסיק את המלחמה - מחויבים לחטופים, אבל קודם לעתיד"

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 18:24

ראש הממשלה נפגש עם נציגי פורום הגבורה ואמר להם כי הוא מתחייב לניצחון מוחלט במלחמה. "אנחנו גם אחראיים להחזיר את החטופים בדרכים שונות - אבל קודם אנחנו מחויבים להבטיח את העתיד שלנו", אמר. "עתידנו לא יתקיים מול ציר הרשע של איראן אם אנחנו נרכין ראש"

נתניהו בישיבת הממשלה אחרי מבצע חילוץ החטופים: "הישג כביר"/רועי אברהם / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ראשון) עם נציגי פורום "הגבורה" ואמר להם כי כל הציבור לא מוכן להפסיק את המלחמה. "אנחנו מחויבים לניצחון המוחלט", אמר. "אנחנו לא רוצים ולא יכולים להפקיר את הזירה לא רק בגלל הבנים הנפלאים שנפלו, אלא משום שזה העתיד של המדינה. עכשיו גם אם לא כולם רואים את זה, אנחנו רואים את זה, הרוב רואה את זה. רוב העם רואה את זה, רוב הלוחמים רואים את זה, המשפחות בישראל, אגב גם לא יהודים מבינים את זה, ואנחנו מחויבים לזה".

עוד הצהיר נתניהו כי הוא מתחייב להחזיר את החטופים בדרכים שונות. "ועדיין קודם כל אנחנו מחויבים להבטיח את העתיד שלנו", הבהיר. "העתיד שלנו לא יתקיים כאן מול ציר הרשע של איראן וגרורותיה אם אנחנו פשוט נרכין ראש".

הצהרת נתניהו בבית החולים שיבא, 8 ביוני 2024. צילום: תומר אפלבאום, עיבוד תמונה
הצהרת נתניהו בבית החולים שיבא, 8 ביוני 2024/עיבוד תמונה, צילום: תומר אפלבאום

"כל הדברים שדנים בהם, אם הזכרת את עסקת החטופים, על מה הוויכוח העיקרי? על הדרישה של החמאס שלצערי נהנית גם מתמיכה במחוזותינו, שאנחנו נתחייב על הפסקת המלחמה בלי שנשיג את היעדים שלנו - חיסול החמאס וכל היתר - אני לא מוכן, זה ברור", המשיך. "לא רק אני, אני חושב שכל הציבור לא מוכן, אבל אני עומד על שלי. זה חשוב להבין, יש שם עוד דברים שחשובים גם הם, אבל זה החשוב ביותר".

עוד התייחס נתניהו לניהול הקרב - והבהיר כי אי אפשר לחשוף כל דבר שנעשה. "אנחנו כרגע בשבע זירות, רק כדי להבין - אנחנו קודם כל מול חמאס, מול חיזבאללה, מול החות'ים, מול המיליציות בעיראק וסוריה, מול איראן, מול יו"ש ומול ICC - הכול ביחד", טען. "אנחנו נלחמים בהרבה זירות. המצב הזה מצריך את הלכידות הפנימית, אם לא של כל העם, אז של רוב העם כדי להילחם. הרי הכל מכוון כדי לכווץ, לעקור ולהשמיד אותנו. לי זה ברור לחלוטין, ולכן אני לא חושב לרגע להפקיר את הזירה הזו ובטח לא חושב שאנחנו יכולים לוותר על הניצחון ההכרחי שלנו, קודם כל מול השוחטים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully