וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר העצוב בתיכון בעוטף עזה: "מציאות שקשה לחיות לצידה"

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 9:15

גלי צדיקביץ', תלמידת כיתה י"ב מכפר עזה, הגיעה ליום הראשון של שנת הלימודים בתיכון שער הנגב לראשונה ללא אביה שנרצח ב-7 באוקטובר: "לא ניתן לשמוח עד הסוף". סימונה שטיינברכר, אמה של דורון שלמדה בתיכון ונחטפה לעזה: "באנו לזעוק". סגנית המנהלת: "לא יום עם חיוך"

פתיחת שנת הלימודים תשפ"ה בצל אירועי 7 באוקטובר/יניר יגנה, אבי רוקח

שנת הלימודים נפתחה הבוקר (ראשון), אך השמחה מהולה בעצב לאחר היוודע מותם של שישה חטופים. לתיכון שער הנגב, שהוחרג משביתת ארגון המורים, הגיעו התלמידים יחד עם משפחות חטופים. "אני מכפר עזה ואיבדתי את אבא שלי. לא ניתן לשמוח עד הסוף, אך אין ברירה", סיפרה לוואלה גלי צדיקביץ', תלמידת כיתה י"ב שאיבדה את אביה עומר ב-7 באוקטובר.

עוד היא סיפרה: "אבא שלי היה מביא אותי לבית הספר כל שנה ביום הראשון. זה קשה. זו השנה האחרונה בבית הספר וצריך לנצל את מה שיש לנו. להצליח בשנה כזו זה לא פשוט, אבל אין ברירה".

אור זינר, גלי צדיקביץ', תיכון שער הנגב, 1 בספטמבר 2024. יניר יגנה, צילום מסך
תלמידי כיתה י"ב בתיכון שער הנגב/צילום מסך, יניר יגנה
תיכון שער הנגב, הבוקר. יניר יגנה
תיכון שער הנגב, הבוקר/יניר יגנה

תלמידה נוספת שמתחילה את שנתה האחרונה במערכת החינוך הגיעה הבוקר גם כן: "הרגשות מעורבים. בית הספר חווה אובדן גדול. העצב מלווה אותנו וזו מציאות שקשה לחיות לצידה", היא אמרה. "קשה לשלב את הזכרון עם השמחה. הבשורה של הלילה מרגישה כאילו המציאות לא אמיתית. הבשורה על גופות החטופים והפיגוע הבוקר - דבר לא שלם בלי הנופלים. צריך להשיב את החטופים הביתה עכשיו".

בין הנוכחים הייתה גם סימונה שטיינברכר, אמה של דורון שלמדה בתיכון ונחטפה מביתה בכפר עזה בבוקר מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר. "אנחנו ביום עצוב ונורא אחרי ההודעה אתמול. דורון למדה פה ובאנו היום כדי לזעוק את הזעקה שלנו. דור העתיד צריך לקום ולצעוק יחד איתנו ולזעוק את זעקת החטופים יחד איתנו. אי אפשר לקבל שכל יום מענים את החטופים והם סובלים שם. אנחנו צריכים עסקה עכשיו", אמרה סימונה לוואלה.

סימונה שטיינברכר, בתיכון שער הנגב, 1 בספטמבר 2024. יניר יגנה
סימונה שטיינברכר בתיכון שער הנגב/יניר יגנה
עופרה בן גד, סגנית המנהלת בתיכון שער הנגב, 1 בספטמבר 2024. יניר יגנה
עופרה בן גד, סגנית מנהלת תיכון שער הנגב/יניר יגנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully