וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים: "נתניהו הפך את ציר פילדלפי לקבר האחים של החטופים"

עודכן לאחרונה: 31.8.2024 / 18:39

לאחר ההתבטאות החריפה של גלנט בקבינט, שאמר ש"לנתניהו יש סמכות גם להוציא את החטופים להורג", קרובי החטופים תקפו את רה"מ: "הוא והשפוטים החליטו להוציא אותם להורג, גלנט צדיק בסדום". עינב צנגאוקר לחברי הקואליציה: "עשו מעשה, או שתירשמו בהיסטוריה כמשת"פים"

הפגנה של משפחות החטופים מול בית ראש הממשלה בירושלים, 30 באוגוסט 2024/מטה המשפחות להחזרת החטופים

משפחות חטופים מוסרות הערב (שבת) הצהרה לתקשורת בשער בגין של הקריה. זאת על רקע המשא ומתן על עסקת החטופים והפסקת האש בעזה, והקשיים שאליו הוא נקלע. בהודעה על ההצהרה אמרו המשפחת שהיא תימסר "לאחר החלטת נתניהו והקבינט להישאר בציר פילדלפי ולהפקיר למוות את החטופים. בשעה 20:30 תתקיים במקום הפגנה של משפחות חטופים.

עינב צנגאוקר אמרה בראשית ההצהרה: "ראש הממשלה והשפוטים בקבינט גזרו גזר דין מוות לחטופים, גלנט צדיק בסדום".

מטה משפחות החטופים יקיים הערב את העצרת בכיכר החטופים ויקרא: "לא ניתן לרה"מ להמשיך להקריב את חיי יקירינו על מזבח התירוצים - רפיח אתמול, פילדלפי היום, לא נחכה לתירוץ הבא".

הפגנה של משפחות החטופים מול בית ראש הממשלה בירושלים, 30 באוגוסט 2024. מטה המשפחות להחזרת החטופים, אתר רשמי
הפגנה של משפחות החטופים מול בית ראש הממשלה בירושלים, 30 באוגוסט 2024/אתר רשמי, מטה המשפחות להחזרת החטופים

צנגאוקר, אמו של מתן, תקפה את ראש הממשלה בחריפות: "זהו פשע נגד העם, נגד היהדות, נגד מדינת ישראל, נגד הציונות. נתניהו הוא לא מר ביטחון - הוא מר מוות. נתניהו מטרפד עסקה בדם קר, ורוצח את הבן שלי. נתניהו הוא המנהיג האכזרי, הציני והרשע בתולדות המדינה והעם היהודי".

יהודה כהן, אביו של נמרוד שנחטף מהטנק בחיים אמר: "אתמול התבשרתי על כך שנתניהו החליט לגזור גזר דין מוות על הבן שלי. אחרי פשעי חברי הקבינט, אנחנו זועקים לחברי הקואליציה שנותרה בהם חתיכת לב, להביא להחלפתו המיידית של נתניהו, להביא עסקה, להציל את החטופים ולהציל את המדינה! תצילו אותם! כולם כבר מבינים שציר פילדלפי זה ספין חלול, שנתניהו דחף כדי לטרפד את העסקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
משפחות החטופים זועקות ליקיריהן מגבול עזה- פרצו את גדר הקיבוץ ורצו לכיוון עזה, 29 באוגוסט 2024. אדר איל, אתר רשמי
משפחות החטופים זועקות ליקיריהן מגבול עזה- פרצו את גדר הקיבוץ ורצו לכיוון עזה, 29 באוגוסט 2024/אתר רשמי, אדר איל

‏דני אלגרנט, אחיו של איציק, פנה לחברי הקבינט: "אתם שותפים מלאים להפקרה: מעכשיו, כל חטוף שיוצא להורג, המשמעות היא שאצבעותיכם לחצו על ההדק. ‏זהו קבינט של כופרים, שאין בו שמץ של יהדות ולאומיות, רק שררה, כסף וכוח. הצבעתכם הייתה הודעת המוות של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. ‏הפכתם את ציר פלדלפי לקבר האחים של החטופים".

איציק הורן, אביהם של איתן ויאיר: "שר הביטחון גלנט חשף בישיבת הקבינט את האמת על קבלת ההחלטות של נתניהו: הוא מנהל את המשא ומתן לבד. הוא מחליט לבד. הוא כופה החלטות לבד!
והוא משקר. חייבים להחליף אותו מיידית כדי להציל את החטופים והמדינה. אנחנו פונים שוב לממשל האמריקאי: אל תאמינו לנתניהו. מדובר בנוכל שקרן חסר מצפון ומוסר, שדואג רק לעצמו על הגב של עמו.

יפעת קלדרון, בת דודו של עופר קלדרון: "אני לא יכולה לדמיין, מה מרגישים חטופים, שנמצאים בעינויי גוף ונפש כמעט 11 חודשים, ואז הם אולי שומעים שראש הממשלה שלהם, החליט לגזור את דינם למוות.
מה עובר להם בראש? מה הם מרגישים? אנחנו נצעק מכאן לאהובינו שבשבי: תחזיקו מעמד, אל תתייאשו, אנחנו לא נוותר עד שנחזיר את כולכם".

דני אלגרט  בהצהרת משפחות חטופים בשער בגין. 10 באוגוסט 2024. ניב אהרונסון
דני אלגרט בהצהרת משפחות חטופים בשער בגין. 10 באוגוסט 2024/ניב אהרונסון

אתמול פורסמו דברים שאמר שר הביטחון יואב גלנט במהלך ישיבת הקבינט, שבה הוחלט לא להתגמש בעניין נסיגה מציר פילדלפי. בכיר ישראלי אמר כי אחרי שנתניהו הודיע שהוא מתכוון להעלות את נושא ציר פילדלפי להצבעה, גלנט הגיב: "לראש הממשלה יש סמכות להעלות כל החלטה להצבעה. גם להוציא את החטופים להורג". הדיון בקבינט המדיני-ביטחוני בנושא עסקת החטופים הגיע לכדי חילופי צעקות בין נתניהו לבין גלנט, כך לפי שני בכירים שמעורים בתכני הדיון.

בעקבות הציטוטים מישיבת הקבינט, ממטה המשפחות להחזרת החטופים נמסר אמש: "הציטוטים מישיבת הקבינט צריכים להדיר שינה מעיני כל אזרח ישראלי. ידע כל אזרח כי במידה וייחטף בפיג'מה ממיטתו בשבת בבוקר, ראש הממשלה שלו יעשה הכל כדי לשמור על כיסאו, גם במחיר הפקרתו למוות במנהרות החמאס בעזה. מוטב היה למדינה ולאזרחיה אם שרים נוספים שנכחו בפגישה היו מגלים אחריות ואנושיות בסיסית כמו שר הביטחון. אנו דורשים מראש הממשלה לקיים הצהרה בה יודיע כי החליט לוותר על חיי החטופים והחזרת החללים והנרצחים לקבורה ראויה, עבור ציר שכל גורמי הביטחון קבעו כי ניתן לצאת ממנו לתקופה מסוימת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully