וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב: טקס הזיכרון ל-7 באוקטובר יתקיים באופקים, לא חל שינוי במתכונתו

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 13:16

את הדברים אמרה שרת התחבורה בדיון שנערך היום במשרדה. רגב כי היא מתנגדת להצעת הפשרה של נשיא המדינה יצחק הרצוג לקיים את הטקס הממלכתי לציון 7 באוקטובר בבית הנשיא - וזאת על רקע הסערה שעוררו עצם קיום הטקס ומתכונתו

השרה מירי רגב על ההיערכות לטקס הממלכתי: "מתעלמת מרעשי הרקע"/תדמית

שרת התחבורה מירי רגב הודיעה היום (שלישי) כי טקס הזיכרון הממלכתי לציון ה-7 באוקטובר יתקיים באופקים. כמו כן, אך טענה בדיון שנערך במשרדה, לא יחול כל שינוי במתכונתו של הטקס.

רגב כבר הודיעה בשבת כי היא מתנגדת להצעת הפשרה של נשיא המדינה יצחק הרצוג לקיים את הטקס הממלכתי לציון 7 באוקטובר בבית הנשיא. "טקסים ממלכתיים לא מתקיימים בבית הנשיא. לא יכול להיות שטקס ממלכתי יהיה בבית הנשיא. זה צריך להיעשות בדרום", אמרה בריאיון לערוץ 14.

על רקע המחלוקות הרבות סביב הטקס הממלכתי ביוזמת הממשלה לציון שנה לטבח 7 באוקטובר, רגב עוררה סערה כשאמרה: "אני רואה בהחלטה לקחת על עצמי את הובלת הטקס שליחות ציבורית, מבלי שאנשים יודעים את העובדות, ובכל זאת אני ממשיכה, רואה את החשיבות ומתעלמת מהרעשים, ברגישות ובכובד ראש כפי שעשיתי".

מירי רגב במסיבת עיתונאים בנושא הערכות לטקס  הממלכתי לציון שנה לטבח השבעה באוקטובר ולמלחמת חרבות ברזל. ללא, צילום מסך
מירי רגב במסיבת עיתונאים בנושא הערכות לטקס הממלכתי לציון שנה לטבח השבעה באוקטובר ולמלחמת חרבות ברזל/צילום מסך, ללא

משפחות הקורבנות של מתקפת ה-7 באוקטובר זעמו על הדברים ואמרו: "'רעשי הרקע' עליהם דיברה השרה רגב הם אנחנו - משפחות שכולות, תושבי העוטף והצפון, המילואימניקים ששילמו ומשלמים מחיר כבד על מאורעות 7 באוקטובר".

לדבריהם, "השרה רגב המחישה את הניתוק המוחלט בהחלטת הממשלה להפיק טקס מהונדס ומנותק במיליוני שקלים, מצולם וערוך מראש, עבור עצמה. על הממשלה להודיע כי התקציב שהוקצה לאירוע הממשלתי יועבר במלואו לטקס של העם - טקס הזיכרון הלאומי שמארגנות המשפחות השכולות ונציגי הקהילות שהופקרו ב-7 באוקטובר".

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully