וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב: מתנגדת לפשרה של עריכת הטקס בבית הנשיא

עודכן לאחרונה: 24.8.2024 / 22:45

רגב נמקה את התנגדותה בכך ש"טקסים ממלכתיים לא מתקיימים בבית הנשיא. זה צריך להיעשות בדרום". בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 היא האשימה את הנשיא הרצוג בכך ש"במכתב שהוא הוציא הוא תפס צד" והדגישה ש"צריך לעמוד בהחלטה שהתקבלה"

השרה מירי רגב על ההיערכות לטקס הממלכתי: "מתעלמת מרעשי הרקע"/תדמית

השרה מירי רגב הודיעה הערב (שבת) כי היא מתנגדת להצעת הפשרה של נשיא המדינה יצחק הרצוג לקיים את הטקס הממלכתי לציון 7 באוקטובר בבית הנשיא. "טקסים ממלכתיים לא מתקיימים בבית הנשיא. לא יכול להיות שטקס ממלכתי יהיה בבית הנשיא. זה צריך להיעשות בדרום".

בראיון לתוכנית הפטריוטים בערוץ 14 האשימה רגב את הרצוג: "במכתב שהוא הוציא הוא תפס צד. היה אפשר לשבת ולהגיע להבנות". רגב אמרה כי היא צפויה להיפגש מחר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו אבל עמדתה היא כי "צריך לעמוד בהחלטה שהתקבלה". עוד היא הוסיפה כי הרצוג נוהג לשוחח עמה בכל פעם לפני ואחרי טקס המשואות ביום העצמאות: "אני מאמינה שהכוונה של הנשיא הייתה טובה אבל כאחד שמכיר אותי ומדבר איתי - היה יכול להגיע ולדבר איתי ועם ראש הממשלה לפני המכתב".

מירי רגב, טקס יום הזיכרון בבית העלמין הצבאי, חולון, 13 במאי 2024. ניב אהרונסון
מירי רגב בטקס יום הזיכרון בבית העלמין הצבאי בחולון/ניב אהרונסון

על רקע המחלוקות הרבות סביב הטקס הממלכתי ביוזמת הממשלה לציון שנה לטבח 7 באוקטובר, השרה מירי רגב קיימה ביום חמישי מסיבת עיתונאים בנושא. התדריך עסק בנושא בהערכות לטקס על ידי שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל במיל' מירי רגב הממונה על הטקס הממלכתי לציון שנה לאירועי 7.10 ומלחמת חרבות ברזל.

רגב עוררה סערה כשאמרה: "אני רואה בהחלטה לקחת על עצמי את הובלת הטקס שליחות ציבורית, מבלי שאנשים יודעים את העובדות, ובכל זאת אני ממשיכה, רואה את החשיבות ומתעלמת מהרעשים, ברגישות ובכובד ראש כפי שעשיתי".

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully