וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטה משפחות החטופים בתגובה לדברי נתניהו: "הלכה למעשה טרפוד עסקת החטופים"

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 16:23

הצהרת משפחות החטופים מתייחסת לדבריו של נתניהו מוקדם יותר היום כי ייתכן ולא תהיה עסקה. "תניהו לא הפנים שהפקרת החטופים מביאה להירצחם בשבי", כך נמסר.

קויק: צה"ל חילץ גופות של 6 חטופים מחאן יונס/לפי סעיף27א, מטה החטופים, באדיבות המשפחה

בתגובה לדבריו של ראש הממשלה לפיהם "ישראל לא תצא בשום מצב מציר פילדלפי וממסדרון נצרים" וכי "אני לא בטוח שתהיה עסקה", ממטה משפחות החטופים נמסר: "דבריו של ראש הממשלה מהווים הלכה למעשה טרפוד עסקת החטופים. נתניהו לא הפנים שהפקרת החטופים מביאה להירצחם בשבי. הם לא רק סובלים, הם גם מתים. אין שום תקווה ושום גבורה בעמידה 'איתנה' שתביא להמשך מותם של כל החטופים. ממשלת ישראל הפקירה את החטופים ב07.10 וכעת נוטשת אותם סופית."

נתניהו אמר היום במהלך פגישה עם נציגי משפחות חטופים מפורום תקווה "אני לא בטוח שתהיה עסקה, אבל אם תהיה עסקה - העסקה תיהיה כזאת ששומרת על האינטרסים שאני חוזר עליהם עוד ועוד, שהם שמירה על הנכסים האסטרטגים של ישראל. ישראל לא תצא, בשום מצב, מציר פלדלפי וממסדרון נצרים למרות הלחצים אדירים לעשות את זה. אלו נכסים אסטרטגים, גם צבאיים וגם מדיניים".

אברהם מונדר. מטה משפחות חטופים, אתר רשמי
"אין שום תקווה ושום גבורה בעמידה 'איתנה' שתביא למותם". אברהם מונדר/אתר רשמי, מטה משפחות חטופים

פורום חיים, המאגד משפחות של חטופים, האשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו בהפקרת החטופים. זאת, בעקבות חילוץ שש גופות של ישראלים שנחטפו בחיים לשטח הרצועה, וברקע המגעים לעסקה.

"יקירינו בעזה משלמים בחייהם את מחיר ההפקרה וההפקרות של נתניהו", נמסר מטעם הפורום. "משפחת פורום חיים מתעוררת לעוד בוקר נורא, עם הבשורה הקשה על הירצחו של אברהם מונדר בשבי. תנחומינו לבני המשפחה ולמשפחות הנוספות מניר עוז ונירים אשר מקבלות היום את גופות יקיריהם שחולצו מעזה, למרות שניתן היה להצילם ולהשיבם בחיים".

"אנו קוראים למר הפקרה, בנימין נתניהו: החטופים לא רק סובלים בעזה כבר יותר מעשרה חודשים, הם גם משלמים בחייהם על הפקרתם!", הוסיפו.

אמש פנה הפורום למתווכות בעסקה, ארצות הברית, קטאר ומצרים, וקרא להן שלא לאפשר לצדדים לטרפד את העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully