וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בלבנון: 9 הרוגים בתקיפת מבנה בנבטיה; צה"ל: תקפנו מחסן נשק של חיזבאללה

עודכן לאחרונה: 17.8.2024 / 10:04

משרד הבריאות הלבנוני אמר שהפגיעה כוונה לעבר בניין מגורים בעיר, צה"ל הכחיש שפגע במטרה אזרחית וטען כי מדובר במבנה של חיזבאללה. לפי הדיווחים, בין ההרוגים יש אישה ושני ילדים. התקיפה מגיעה ברקע סיום פגישות הפסגה בקטאר להפסקת אש בעזה

תקיפת צה"ל בדרום לבנון/דובר צה"ל

תשעה אנשים נהרגו וחמישה נפצעו בתקיפה ישראלית הלילה (שבת) באזור נבטיה שבדרום לבנון - כך דיווח משרד הבריאות בלבנון. צה"ל טען כי תקף מחסן נשק של ארגון חיזבאללה, כשלפי הדיווחים בלבנון הפגיעה כוונה לעבר בניין מגורים בעיר ובין ההרוגים היו אישה ושני ילדיה.

"במהלך הלילה הותקף מחסן נשק של הארגון במרחב נבטיה", נמסר מצה"ל הבוקר. "בנוסף, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מבנים צבאיים של חיזבאללה במרחבים חנין ומארון א-ראס שבדרום לבנון. צה"ל תקף בירי ארטילרי במרחבים רמיש, לבונה, כפר שובא ועייתא א-שעב שבדרום לבנון".

תקיפה ישראלית נבטיה דרום לבנון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
צה" טוען כי תקף מחסן נשק. התקיפה ישראלית בנבטיה שדרום לבנון, הבוקר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

התקיפה מגיעה ברקע סיום פגישות הפסגה בדוחא שבקטאר לשחרור החטופים והפסקת אש בעזה. אמש, גורם המקורב לחיזבאללה אמר לוושינגטון פוסט שהארגון לא יתקוף את ישראל בזמן השיחות כדי שלא יואשם במי שהוביל לקריסתן.

"אנחנו יכולים לומר שחיזבאללה לא יפתח בפעולת התגמול שלו במהלך השיחות בקטאר מכיוון שהמפלגה לא רוצה לתת דין וחשבון על שיבוש השיחות או עסקה אפשרית", אמר אדם בעל קשרים קרובים עם חיזבאללה. התגמול יכולה לחכות; זה לא דחוף או שיש לו הגבלת זמן".

ארגון הטרור הלבנוני הבטיח לנקום את חיסולו של מפקדו הצבאי, פואד שוכור, שנהרג בתקיפה של חיל האוויר בביירות בחודש שעברף והבהירו שהתגובה על חיסול שוכור אינה קשורה להפסקת אש בעזה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

צפו: תיעוד לבנוני של התקיפה הישראלית שבדרום המדינה

תקיפה ישראלית נבטיה דרום לבנון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יוביל לתגובה חריפה? התקיפה הישראלית בנבטיה שדרום לבנון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ארגון הטרור חיזבאללה פרסם אמש סרטון שנועד להראות את כוחם ויכולתם הצבאית - בו חשפו בסיס טילים תת קרקעי, שבו הוא הציג טילים ארוכי טווח. הסרטון, שמכיל כתוביות בעברית, מציג מנהרה ענקית, ברוחב שמספיק לרכבים לנסוע בתוכה, מציג את מחבלי החיזבללה כמנתהלים בחופשיות בתוכה, נוהגים במשאיות ובאופנועים. על המשאיות, מועמסים טילים ויכולת השינוע שלהם ממקום למקום בתוך המנהרה נעשה בקלות רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully