וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגיעים עד אילת": חיזבאללה חושף את ארסנל הטילים ארוכי הטווח בסרטון חדש

עודכן לאחרונה: 16.8.2024 / 12:02

בסרטון של 4 וחצי דקות, חיזבאללה מציג מנהרות ענק מתחת לשטח לבנון, ובהן עוברות משאיות עם טילים ארוכי טווח - במטרה להטיל אימה על ישראל. חרף המתיחות הגוברת, גורם מקורב לחיזבאללה אמר כי הארגון לא צפוי לפתוח במתקפה כל עוד המו"מ מתנהל בקטאר

חיזבאללה פרסם סרטון מבסיס טילים תת-קרקעי, שבו הוא מציג טילים ארוכי טווח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'
חיזבאללה פרסם סרטון מבסיס טילים תת-קרקעי, שבו הוא מציג טילים ארוכי טווח. שימוש לפי סעיף 27א', תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מתוך סרטון חיזבאללה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, שימוש לפי סעיף 27א'

ארגון הטרור חיזבאללה פרסם היום (שישי) סרטון בו חשפו בסיס טילים תת קרקעי, שבו הוא הציג טילים ארוכי טווח. הסרטון, שמכיל כתוביות בעברית, מציג מנהרה ענקית, ברוחב שמספיק לרכבים לנסוע בתוכה, מציג את מחבלי החיזבללה כמנתהלים בחופשיות בתוכה, נוהגים במשאיות ובאופנועים. על המשאיות, מועמסים טילים ויכולת השינוע שלהם ממקום למקום בתוך המנהרה נעשה בקלות רבה.

למרות העובדה שחיזבאללה הפיצו סרטון כדי להראות את כוחם ויכולתם הצבאית, הבוקר, מקורב לארגון אמר ל'ווישינגטון פוסט' כי חיזבאללה לא מתכוונים לתקוף את ישראל בזמן השיחות בקטאר, כדי לא לגרום לפגיעה ולקריסת המגעים.

"אנחנו יכולים לומר שחיזבאללה לא יפתח בפעולת התגמול שלו במהלך השיחות בקטאר מכיוון שהמפלגה לא רוצה לתת דין וחשבון על שיבוש השיחות או עסקה אפשרית", אמר אדם בעל קשרים קרובים עם חיזבאללה. התגמול יכולה לחכות; זה לא דחוף או שיש לו הגבלת זמן".

חיזבאללה כמעט מדי יום מקפיד על שיגורים של טילי נ"ט, רקטות וכלי טיס בלתי מאוישים לעבר ישראל. מאות כאלה שוגרו עד כה, חלקם יורטו בידי סוללות כיפת ברזל, אחרים נפלו בשטח לבנון עצמה, אבל היו גם הרבה שהצליחו לפגוע באזרחים ובלוחמים ישראלים. לפי ההערכות לחיזבאללה יש מ-150 אלף רקטות וטילים. מצבור רקטי שאין גם לרוב הצבאות באירופה, שסופק לו בידי איראן, שמנסה לנהל על אדמת לבנון פרויקט לשדרוג חלק מהרקטות למדויקות, וסופג בכל פעם התקפות אוויריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully