וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הרביעית: הוארך מעצרה של סיגל איצקוביץ' החשודה ברצח בנה ליאם

עודכן לאחרונה: 8.8.2024 / 12:46

האם ביצעה שחזור בזירת הרצח, לאחר שהודתה במעשים בדיון הארכת מעצר הקודם. "החשודה חזרה בה באמצע, נכנסה לסערת רגשות וביקשה לא לבצע שחזור", סיפר נציג המשטרה. צוות החקירה ביצע פעולות רבות מאז הארכת המעצר הקודמת, בהן תיעודים ממצלמות האבטחה

הארכת מעצר של סיגל איצקוביץ', האם החשודה ברצח בנה בהרצליה/ניב אהרונסון

בית משפט השלום האריך היום (רביעי) ב-7 ימים את מעצרה של סיגל איצקוביץ', החשודה ברצח בנה בן השש ליאם בהרצליה. זו הפעם הרביעית שמעצרה מוארך. איצקוביץ' הובאה אתמול לשחזור בזירת הרצח, לאחר שהודתה במעשים בחקירה והתנצלה עליהם בדיון הקודם. בדיון הנוכחי היא מופיעה דרך הזום.

"התרשמתי כי קיימת תשתית ראייתית המספיקה בשלב זה של הדיון, כמו גם עילת מעצא הנוגעת למסוכנות ושיבוש", הסבירה השופטת ציפורה משה.

הארכת מעצר סיגל איצקוביץ' החשודה ברצח בנה, בית משפט השלום ת"א, 1 באוגוסט 2023. אורי סלע
ביצעה אתמול שחזור אך חזרה בה באמצע ונכנסה לסערת רגשות/אורי סלע

בפתח הדיון, נציג המשטרה עדכן כי צוות החקירה ביצע 71 פעולות מאז הארכת המעצר הקודמת, בהן תיעודים ממצלמות אבטחה, שהחשודה זיהתה את עצמה בהם. "אתמול יצאנו עם החשודה לביצוע שחזור אך הוא הופסק באמצע", אמר הנציג. "החשודה חזרה בה באמצע, נכנסה לסערת רגשות בדירה, וביקשה לא לבצע שחזור".

עו"ד בנימין מלכא, שמייצג את איצקוביץ', טען כי בן זוגה הביע בפני אמה חשש מהתנהגותה בבוקר האירוע, לאחר ש"שיחקה בחשמל ומים". נציג המשטרה אישר כי התלונן על התנהגותה בפני האם מבלי לפרט. בנוסף לכך, עלה בדיון כי בן הזוג השאיר באותו יום אקדח בכספת נעולה בבית. עו"ד הדר עזרא וייזר המייצגת את בן הזוג מטעם הסיוע המשפטי במשרד המשפטים ביקשה להבהיר כי קיים איסור פרסום על פרטיו.

השופטת ציפורה משה החליטה להאריך את מעצרה של החשודה בשבעה ימים. "התרשמתי כי קיימת תשתית ראייתית המספיקה בשלב זה של הדיון, כמו גם עילת מעצא הנוגעת למסוכנות ושיבוש", הסבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully