וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בהרצליה: בן 6 נמצא דקור בכל חלקי גופו בביתו; אמו חשודה במעשה

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 23:48

על פי החשד, אימו רצחה אותו ויצאה מאוחר יותר לקניון שבעת הכוכבים בעיר - ותקפה מאבטח עם גרזן. הילד נמצא בביתו בהרצליה על ידי סבתו. מפקד המחוז וכוחות משטרה רבים נמצאים בזירה

אמא של ילד בן 6 הסתובבה עם גרזן בקניון הרצליה/27 א'

ילד בן 6 נמצא היום (שלישי) ללא רוח חיים כשהוא דקור בכל חלקי גופו בדירה בהרצליה. על פי החשד, הילד נרצח על ידי אימו, שלאחר הרצח תועדה בקניון שבעת הכוכבים בעיר שהיא אוחזת בגרזן ומאיימת על המאבטח בכניסה. סבתו של הילד שהגיע לבית מצאה אותו ללא רוח חיים לאחר שהאמא נעצרה. בבית אותר גם כלב עם סימני דקירה ללא רוח חיים.

אישה שנמצאת ליד הקניון שבעת הכוכבים בהרצליה עם גרזן בידה.קניון שבעת הכוכבים. דוברות משטרת ישראל
הגרזן שנמצא על האישה/דוברות משטרת ישראל

ראש העיר יריב פישר הביע זעזוע עמוק מהארוע הטראגי. "בעת הזו ממש כוחות שיטור עירוני וצוותי עובדים סוציאלים של העירייה נמצאים בזירה על מנת לסייע לכוחות המשטקה ולתמוך בתושבי השכונה", נמסר.

"תושבות ותושבי קהילת גליל ים ברגעים קשים אלו עיריית הרצליה איתכם ועבורכם", נכתב בהודעת העירייה. אנו נערכים למתן תמיכה רגשית והמוקד העירוני בטלפון 106 תוגבר בפסיכולוגים ועובדים סוציאלים בכדי לתת מענה טלפוני 24/7 במידת הצורך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אישה שרצחה בגרזן את הילד שלה ,הרצליה 16 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אימו של הילד בכניסה לקניון בהרצליה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אישה שגרה בשכונה סיפרה כי ראתה אותה הולכת ברחוב, מחבקת את עצמה כשהיא כבר מלאה בדם בכל גופה. "באתי לקחת את הילד שלי מחבר, פגשתי אותה ברחוב והיא חזרה על פניי וחזרה", אמרה העדה. "ראיתי אותה כבר עם דם על הפנים, זה היה נראה לי הזוי פחדתי מאוד הלכתי. היא עקבה אחריי, וכשהייתה לידי שאלתי אותה אם הכל בסדר".

"הייתי עם תינוק וילד בן 6, אחרי שעה וחצי הבנתי מה קרה", המשיכה השכנה. "היא חיבקה את עצמה והייתה מלאה בדם - האצבעות, הרגליים והשיער שלה. זה לא היה נראה לי הגיוני. אני מכירה אותה מהשכונה, אבל לא אישית. אף פעם לא ראיתי אותה במצב כזה: היא אישה מסודרת זה לא הומלסית ברחוב".

זירת הרצח של הילד שנרצח על ידי אימו.16 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"היא חיבקה את עצמה והייתה מלאה בדם". זירת הרצח בהרצליה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הרצח היום הוא לא המקרה הראשון בו הורה רצח את ילדיו. במהלך השנים, עשו אבות ואימהות את הבלתי נתפס והביאו למותם של ילדיהם. רצון לנקמה על רקע פרידה, רצון להיפטר מילדה, דיכאון אחרי לידה ואי שפיות – כל אלה שימשו רקע למקרים המחרידים.

2013: פרשת אלי גור

אלי גור, אב מהשרון רצח את שני ילדיו הקטנים, והתאבד בתל אביב. האב, אלי גור בן ה-52, השליך את הילדים, עדן ויהב בני השלוש והחמש, מגג בניין בן 11 קומות ברחוב אליהו ברלין שבצפון תל אביב, ואז קפץ בעצמו. תחילה נפצעו השלושה באורח אנוש, אולם כעבור זמן קצר נקבע מותם.

אלי גור, שהוצא נגדו צו הרחקה והיה בהליכי גירושים מאשתו, רונית גור, הגיע לביתה שבאזור השרון וחטף את הילדים. לטענת האם הוא איים שהוא הולך לרצוח אותם. בעקבות זאת פנתה האם למשטרה.

המשטרה החלה בחיפושים, ו-40 דקות לאחר מכן התרחש האירוע בתל אביב. במהלך הניסיונות לאתר את גור, העלתה המשטרה מסוק לאוויר, הציבה מחסומים וביצעה איכון של הטלפון הסלולרי שלו, אולם לא הצליחה לאתר אותו בזמן. בני הזוג היו מוכרים קודם לכן על ידי המשטרה בשל סכסוכים קודמים בין השניים.

2009: אסף גולדרינג

אסף גולדרינג בן ה-32 ממושב בצרה, רצח את בתו נועה בת השלוש בחודש יולי 2009. גולדרינג נחשד כי תכנן מראש את הרצח, על רקע הליך הגירושים מאשתו. הוא מעולם לא הועמד לדין, וביום הכיפורים באותה שנה התאבד בבית המעצר.

גולדרינג נטל ניילון נצמד, ניגש אל נעה אשר ישנה אותה עת במיטתו, הידק אותו לפניה תוך שהוא חוסם את כל דרכי נשימתה, עד אשר נשמה את נשימתה האחרונה. גולדרינג וידא כי ליבה של נעה חדל לפעום ורק אז הסיר את הניילון מפניה, פשט את בגדיה אשר התלכלכו והלבישה בבגדים נקיים. לאחר מכן ניסה גולדרינג לשים קץ לחייו באמצעות נטילת כדורים. הדיון בבקשה להאריך את מעצרו של גולדרינג עד תום ההליכים נדחה לחודש הבא.

2008 - רוז פיזם

הפרשה נחשפה באוגוסט 2008, אז מדינה שלמה הזדעזעה מהמחשבה על הילדה בת החמש שנרצחה בידי סבה, וכיום ידוע שבשידול אמה. הפרצוף התמים והחיוך המהול בעצב בתמונתה של רוז פיזם שגופתה הושלכה למימי הירקון באכזריות לא עזבו את העיתונים תקופה ממושכת.

הפרשה נחשפה לראשונה בחודש אוגוסט 08' כאשר חקירת היעלמותה של רוז כבר הייתה בעיצומה. ב-16 ביולי דיווחו סבתותיה של רוז למועצה לשלום הילד על היעדרותה, כחודשיים לאחר היום שבו היא נראתה לאחרונה. חקירת המשטרה הביאה למעצרו של סבה של רוז, רוני רון, שהוא אביו של אביה ובן זוגה של אמה. תחילה ניסה רון, תושב נתניה בן 47, להכחיש כל קשר להיעלמותה של רוז, אולם מהר מאוד הסתבר כי הוא זה ששם קץ לחייה של רוז והשליך את גופתה לירקון.

סבה של רוז, רוני רון, שהיה גם בן הזוג של אמה, מארי פיזם, רצח את הילדה בת ה-4.5. רון שם את גופתה במזוודה אדומה והשליך אותה לנחל הירקון כשלושה חודשים קודם לכן. ביוני 2011 גזר בית המשפט המחוזי בפתח תקווה עונש מאסר עולם על רוני רון ומארי פיזם. רון הורשע ברצח רוז ואילו פיזם הורשעה בשידול לרצח.

2008 - שנת שיא ברצח ילדים על ידי הוריהם

שנת 2008 הייתה שנת שיא במקרים של הורים שנטלו את חיי ילדיהם. במרץ, באישון לילה, לקחה אולגה בוריסוב את בנה אלון בן הארבע לחוף הים בבת ים, שם השליכה אותו למים. הוא נמשה במצב אנוש ומת לאחר זמן קצר. במסגרת הסדר טיעון, הורשעה בוריסוב בהריגה ונידונה לשמונה שנות מאסר, אותן היא מרצה בימים אלה.

באותו חודש הטביעה רגינה קרצ'קוב מתל אביב למוות את בנה מיכאל בן הארבע בתוך גיגית. בכתב האישום שהוגש נגדה בגין רצח נכתב כי מיכאל הקטן ניסה להתנגד לאחיזתה, אולם היא לא הרפתה עד אשר חדל לנוע. אז התקשרה למוקד המשטרתי ולחשה למוקדנית: "הרגתי את הבן שלי". גם קרצ'קוב הורשעה בהסדר טיעון ונידונה ל-12 שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully