וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיגל איצקוביץ', החשודה ברצח בנה ליאם בן ה-6: "מתנצלת על המעשה המתועב"

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 15:50

בית המשפט האריך את מעצרה של האם עד 8 באוגוסט. במהלך הדיון, המשטרה הכחישה את פרסומים לפיהם הוגשה חוות דעת פסיכיאטרית סופית לגביה, וכרגע היא ראשונית בלבד. "בעלי גרם לי להרגיש לא שווה כי הוא היחיד שהביא כסף הביתה", אמרה החשודה בדיון

אמא של ילד בן 6 הסתובבה עם גרזן בקניון הרצליה/27 א'

בית משפט השלום דן היום (חמישי) האריך מעצרה של סיגל איצקוביץ', החשודה ברצח בנה בן השש ליאם בהרצליה ב-8 ימים, עד 8 באוגוסט. "למדנו היום כי טרם התקבלה חוות דעת נוספת", אמרה השופטת. "החשד הסביר היה חזק בדיון הקודם ונותר מבוסס גם בדיון הזה. החשודה הודתה בחקירותיה במיוחס לה".

"אני רוצה לומר בבקשה שקודם כל אני מתנצלת על המעשה המתועב, אבל חייבת להגיד שבעלי התנכלי אלי מבחינה כלכלית, התנהג כמו נרקיסיט, גרם לי להרגיש שאני לא שווה לצאת לעבודה כי הוא היחיד שהביא את הכסף".

עו"ד בנימין מלכא, הארכת מעצר סיגל איצקוביץ' החשודה ברצח בנה, בית משפט השלום ת"א, 1 באוגוסט 2023. ניב אהרונסון
"מי שרוצה להגן על עצמו, לא קונה גרזן ממשחקי הכס". עו"ד בנימין מלכא, פרקליטה של איצקוביץ', בביהמ"ש/ניב אהרונסון
הארכת מעצר סיגל איצקוביץ' החשודה ברצח בנה, בית משפט השלום ת"א, 1 באוגוסט 2023. אורי סלע
ריב קשה עם הבעל ביום הרצח. סיגל איצקוביץ' בשידור זום בהארכת מעצרה/אורי סלע

עו"ד בנימין מלכא, המייצג את החשודה, ביקש מנציג המשטרה לאשר כי בן זוגה הביע חשש ביום האירוע למצבה ומצבו של בנם. "ביום האירוע הייתה מריבה בין בני הזוג והוא החליט לעזוב את הבית", השיב נציג המשטרה, ולא אישר את טענתו של עורך הדין. בן הזוג דיבר על מריבות שהיו בינו לבינה, על התפרצויות, אך לא על כך שהייתה תחת מעקב פסיכיאטרי".

במהלך הדיון עלה כי עד כה לא אותרה החנות בה נקנה הגרזן. "מי שרוצה להגן ממחבלים קונה גרזן סטנדרטי ולא אחד שנלקח ממשחקי הכס", אמר. "תיק חמור ככל שיהיה לא יכול להיות צ'ק פתוח לגורמי החקירה להארכת מעצר מעל הסביר", אמר מלכא.

כזכור, לפני כשבועיים, הופץ סרטון של האמא הולכת יחפה, מגואלת בדם ומחזיקה גרזן בידה, בכניסה לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. היא דקרה קלות את המאבטח בכניסה ונעצרה. מאוחר יותר התגלה כי לפני שהגיעה לקניון, היא, על פי החשד, דקרה את בנה ליאם בן ה-6 בדירתם בהרצליה. סבתו של הילד שהגיע לבית מצאה אותו ללא רוח חיים לאחר שהאמא נעצרה. בבית אותר גם כלב עם סימני דקירה ללא רוח חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully