וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו יחד 42 שנה, היא הייתה בת זוג מדהימה": שמעון דניב נפרד מאשתו רינה שנרצחה בפיגוע בחולון

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 2:08

בעלה של דינה, שנפצע גם כן, דיבר עליה בזמן שהוא בעצמו שוכב בבית החולים. "היא תמיד נתנה מעצמה את המקסימום. כולם אהבו אותה מאוד", סיפר. בנוסף לזוג, בפיגוע נפצע צעיר בזמן שטייל עם הכלב שלו, ושעות לאחר מכאן נקבע מותו של אדם נוסף

פיגוע דקירה בחולון/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שמעון ורינה דניב נהגו ללכת כל בוקר בפארק בחולון. גם באותו בבוקר יום ראשון, שהמחבל עמאר רזק כאמל עודה מהעיירה סלפית, דקר את רינה למוות, את בעלה שמעון פצע קשה.

"היינו ביחד 42 שנה", אמר שמעון דניב ממיטת בית החולים. "היא הייתה בת זוג מדהימה. היא דאגה לכל פרט בחיים, לכל דבר שלא יחסר שום דבר לילדים. היה לה זיכרון פנומנלי של תאריכים, ימי הולדת. היא תמיד הייתה מתקשרת עם כל אחד מבני המשפחה ולשמור על קשר. היא כל הזמן נתנה מעצמה את המקסימום. כולם אהבו אותה מאוד".

רינה דניב הנרצחת מהפיגוע בחולון, 4 באוגוסט 2024. באדיבות המשפחה
"כל הזמן נתנה מעצמה את המקסימום. כולם אהבו אותה מאוד"/באדיבות המשפחה
זירת הפיגוע בחולון , 4 באוגוסט 2024. אורי סלע
האירוע התרחש בכמה זירות סמוכות, ברחובות משה דיין ודן שומרון בעיר/אורי סלע

רונית ששון, אחותו של שמעון שיתפה על מצבו של אחיה ועל השתלשלות האירועים ואמרה: "המצב שלו יציב. הוא ראה קבוצה של ערבים במסלול הליכה שהוא ואשתו עושים כל יום. הוא ראה שהיא מנסה להיאבק בהם. הם באו מאחורה. הם אף פעם לא יושבים בקבוצה כזו גדולה. הם ספורטאים, הם עשו את המסלול הקבוע שהם עושים תמיד. הם עושים את זה בוקר וערב".

בפיגוע נפצע באורך בינוני יעקב לברטוב בן ה-26 שטייל בפארק עם הכלב שלו. שעות לאחר האירוע, נקבע מותו של אדם נוסף - אברהם סומיכי שנרצח גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully