וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרצחת בפיגוע בחולון היא רינה דניב בת 66, בעלה נפצע קשה

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 12:28

נקבע מותו גם של גבר בן 50 אך שמו טרם הותר לפרסום. שני פצועים נוספים, בן 70 במצב קשה ובן 26 במצב בינוני, פונו לקבלת טיפול רפואי על ידי צוותי מד"א שהוזעקו למקום. רונית, אחותו של שמעון שנפצע קשה, שיתפה: "המצב שלו יציב. הם עושים את המסלול הזה בוקר וערב"

פיגוע דקירה בחולון/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רינה דניב, בת 66 מחולון, היא הנרצחת בפיגוע הבוקר (ראשון) בחולון. בעלה, שמעון בן 69 נפצע קשה.

רונית ששון, אחותו של שמעון שיתפה על מצבו של אחיה ועל השתלשלות האירועים ואמרה: "המצב שלו יציב. הוא ראה קבוצה של ערבים במסלול הליכה שהוא ואשתו עושים כל יום. הוא ראה שהיא מנסה להיאבק בהם. הם באו מאחורה. הם אף פעם לא יושבים בקבוצה כזו גדולה. הם ספורטאים, הם עשו את המסלול הקבוע שהם עושים תמיד. הם עושים את זה בוקר וערב".

בנוסף, נקבע מותו גם של גבר בן 50 ששמו טרם הותר לפרסום. שני פצועים נוספים, בן 70 במצב קשה ובן 26 במצב בינוני, פונו לקבלת טיפול רפואי על ידי צוותי מד"א שהוזעקו למקום.

המחבל שביצע את הפיגוע, עמאר רזק כאמל עודה, פלסטיני בן 34 מהעיירה סלפית הסמוכה לאריאל שבשומרון. לפי החשד, הוא שהה בישראל ללא היתר.

רינה דניב הנרצחת מהפיגוע בחולון, 4 באוגוסט 2024. באדיבות המשפחה
רינה דניב הנרצחת מהפיגוע בחולון, 4 באוגוסט 2024/באדיבות המשפחה

האירוע התרחש בשתי זירות סמוכות, ברחובות משה דיין ודן שומרון בעיר. לפי החשד, המחבל עבר ודקר עוברי אורח באמצעות סכין עד שנוטרל בירי על ידי שוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully