וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחייך בשלווה ומוקף אנשים: תיעוד של הנייה, יממה לפני החיסול

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 7:45

הנייה היה נוכח ערב החיסול בטהרן כדי שיוכל להשתתף בטקס השבעת הנשיא החדש. הוא אף נפגש אמש עם המנהיג העליון עלי חמינאי יחד עם מנהיג הג'יהאד האיסלאמי זיאד נחאלה. בתיעוד נראה הנייה מחייך ומניף את אצבעותיו באוויר לצד אנשים רבים לצידו

הנייה מקבל את הידיעה על חיסול בניו ולשלשה מנכדיו/מערכת וואלה!

ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמאעיל הנייה תועד לפני יומיים, יממה לפני החיסול הדרמטי, כשהוא נמצא בטהרן, מוקף באנשים ומחייך. בתיעוד נראה הנייה מניף את אצבעותיו באוויר לצד אנשים רבים לצידו.

איסמעיל הנייה אתמול באיראן. רויטרס
איסמעיל הנייה אתמול באיראן/רויטרס

הנייה כאמור היה נוכח ערב החיסול בטהרן כדי שיוכל להשתתף בטקס השבעת הנשיא החדש שנערך אתמול. הוא אף נפגש אמש עם המנהיג העליון עלי חמינאי יחד עם מנהיג הג'יהאד האיסלאמי זיאד נחאלה. לפי הדיווחים, הוא חוסל יחד עם אחד מהמלווים שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איסמעיל הנייה בטהרן. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
איסמעיל הנייה בטהרן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

מוסא אבו מרזוק, בכיר בלשכה המדינית של חמאס, הזהיר שהחיסול של הנייה "לא יעבור בשתיקה". שלב זה, הוחלט על סגירת המרחב האווירי מקו חדרה וצפונה. גורם צבאי אמר כי רשות שדה התעופה הוציאו הנחייה מטעמם בנושא. בפיקוד העורף מקיימים הערכות מצב על רקע הדיווחים. אין בשלב הזה הנחיות מיוחדות לעורף.

הנייה, בן למשפחה שנמלטה מכפר ליד אשקלון במהלך מלחמת העצמאות, נולד במחנה הפליטים שאטי ברצועת עזה. הוא למד באוניברסיטה האסלאמית של עזה בשנות ה-80, והצטרף לחמאס עם פרוץ האינתיפאדה הראשונה בסוף העשור.

באותן שנים היו ההכרות הראשונה של ישראל עמו, והוא ריצה עונש מאסר בכלא קציעות עד שגורש ללבנון ב-1992 במסגרת גירוש המוני של מאות מאנשי חמאס. הם חזרו לרצועה כעבור שנה, וב-1997 מונה הנייה לראש לשכתו של שייח אחמד יאסין, מייסד חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully