וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קמלה האריס לא מאוד כריזמטית, הרפובליקנים יתקפו אותה על ההגירה"

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 10:09

יקי דיין, קונסול ישראל בלוס אנג'לס לשעבר, התייחס לסכום האדיר שגייסה סגנית הנשיא, ואמר בראיון לרדיו 103FM כי "יותר מכל - ההצבעה לא תהיה בעדה אלא נגד טראמפ". על נסיעת נתניהו לארה"ב: "ביקור ראשון בוושינגטון אחרי 4 שנים זה חשוב. עסקת החטופים בוערת בביידן"

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נפגשו עם נציגי משפחות החטופים, ארה"ב, 23 ביולי 2024/דוברות רה"מ

סגנית נשיא ארצות הברית קמלה האריס, שלפי כל הדיווחים תרוץ לנשיאות ותתחרה בנשיא לשעבר דונלד טראמפ בבחירות הקרובות, הצליחה לגייס לא פחות מ־81 מיליון דולר מכ־880 אלף תורמים שונים. יקי דיין, פרשן לענייני ארצות הברית וקונסול ישראל בלוס אנג'לס לשעבר, התייחס לתמיכה האדירה בראיון לרדיו 103FM.

"81 מיליון דולר זה הישג יוצא דופן, זה לא רק הסכום האדיר אלא מספר התורמים האדיר, אין ספק שהתורמים שיוועו למועמד חדש במפלגה הדמוקרטית", אמר. "האריס לא מאוד כריזמטית או נתפסת כסגנית נשיא יוצאת דופן, אבל אני חושב שיותר מכל ההצבעה לא תהיה בעדה אלא נגד טראמפ. כל נושא הגיל במפלגה, שהייתה הבעיה הקשה מכל, היא נטרלה אותה. הסיכוי הראשון של אישה שרצה לנשיאות נכשל, ראינו את זה עם קלינטון. ב'פוקס' בימים האחרונים דואגים להביא מצעד של נשים שיוצאות נגד המועמדות של האריס".

סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס, בטקס בבית הלבן, 22 ביולי 2024. רויטרס
"81 מיליון דולר זה הישג יוצא דופן". קמלה האריס/רויטרס

עוד הוסיף בהמשך דבריו: "יש יותר נשים מצבעות מגברים, אבל להאריס יש משוכה גבוהה גם כי סגני נשיא בדרך כלל לא זוכים בבחירות ומתקשים, בטח בזמן כל כך קצר. יש לה המון משוכות, ואחד התיקים המרכזיים שלה בממשל ביידן היה הגירה, ושם היא נכשלה כישלון חרוץ. לעומת זאת היא טיפלה בנושא ההפלות, וזה נתפס כהצלחה. הרפובליקנים יתקפו אותה מאוד על ההגירה".

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה

"ביקור ראשון בוושינגטון אחרי 4 שנים, זה חשוב, ועסקת החטופים בוערת בביידן", הבהיר דיין באשר לטיסתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לארצות הברית, ולפגישתו עם נשיא ארה"ב הפורש ג'ו ביידן. "זה משהו שהוא חייב להשאיר כמורשת שלו, והוא יפעיל לחץ על כל הצדדים. בסופו של דבר זו כן פגישה חשובה. נתניהו יפגוש את האריס וככל הנראה גם את טראמפ. זה כן חשוב לבקר בוושינגטון, להיות שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully