וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אכלת הבוקר? הכל בסדר": ח"כ ואטורי שוב התעמת עם קרובי חטופים בכנסת

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 12:25

מפגינים למען שחרור חטופים וקרובי משפחותיהם ביקשו מח"כ ואטורי תשובות, זאת בעקבות הפרסום לפיו הוא אחד מ-8 ח"כים בליכוד שמתנגדים לעסקה. בזמן שהפגינו מולו דחפה את המפגינים העוזרת הפרלמנטרית של חבר הכנסת, וחטפה להם את הטלפון

ח"כ ניסים ואטורי מתעמת עם קרובי חטופים בכנסת/ללא קרדיט

קרובי משפחה וחברים של חטופים הפגינו היום (ראשון) במשכן הכנסת, זאת ברקע התנגדות של חלק מחברי הליכוד לעסקת חטופים, רגע לפני נסיעתו של ראש הממשלה לוושינגטון מחר. המפגינים נתקלו בחבר הכנסת ניסים ואטורי, אחד מ-8 חברי כנסת מהליכוד שמביעים התנגדות פומבית לעסקה המתגבשת, וביקשו ממנו תשובות להתנגדותו לעסקת חטופים.

"החטופים סובלים", צעקו לעברו. בשלב הזה לטענתם, בזמן שהם מתעדים את האירוע, העוזרת הפרלמנטרית של ואטורי חטפה להם את הטלפון באלימות - והוא הצטרף אליה ודחף אותם. לאחר מכן, ניסה להתעלם מהם וחלף על פניהם. "מה קרה, האמת כואבת? תאמין לי שבשבי כואב להם יותר", אמרה לו קרובת משפחה של חטוף, והמפגינים הוסיפו: "יש 120 אנשים שלא אוכלים ולא שותים כבר 9 חודשים". בשלב זה אמר להם ואטורי: "את אכלת הבוקר? הכל בסדר".

יובל, החתן של החטוף קית' סיגל, שיתף במה שאירע בכנסת: "הגענו היום לכנסת כמדי שבוע, להשאיר את האהובים שלנו בראש סדר היום הציבורי. במסדרון נתקלנו בחבר הכנסת ניסים ואטורי, אחד מ-8 חברי ליכוד שהוציאו מכתב לרה"מ שהם מתנגדים לעסקה. אני ובני משפחה נוספים ניגשנו אליו לשאול אותו מדוע שלח את המכתב. את האירוע צילם אחד מבני המשפחות. חנה העוזרת הפרלמנטרית של ח''כ ואטורי חטפה לו את הטלפון באלימות. חבר הכנסת הצטרף באגרסיביות ודחף אותי ואת ענבל, בת דודתו של החטוף טל שהם".

ניסים ואטורי. יונתן זינדל, פלאש 90
ניסים ואטורי/פלאש 90, יונתן זינדל

אמש, שמונה חברי כנסת מהליכוד שיגרו מכתב לראש הממשלה נתניהו, בו הם מודיעים כי אם עקרונות מסוימים בעסקה "המהווים גבולות גזרה וקווים אדומים ברורים" לא יהיו בה - הם יפרשו מהקואליציה. חברי הכנסת העומדים מאחורי המכתב הם עמית הלוי, חנוך מילביצקי, דן אילוז, משה סעדה, אריק קלנר, שלום דנינו, טלי גוטליב וניסים ואטורי.

שני הקריטריונים המרכזיים אותם הגדירו ככאלה שלא יתפשרו עליהם הם חזרת כל החטופים בפעימה אחת ופינוי נצרים וציר פילדלפי. "אין לקבל בשום אופן, הסכם שאין בו החזרה מלאה של כל החטופים". לגבי הצירים, מסרו כי "הסכם שכולל שינוי כלשהו בשליטה הישראלית המלאה והמוחלטת של חיילי צה"ל במעבר רפיח ובציר פילדלפי - מכרם שלום ועד הים - יוביל בהכרח לטבח הבא. ההצעה של הרמטכ"ל כאילו גורמים בינ"ל ואמצעים טכנולוגיים יכולים להוות חלופה לשליטה צבאית ישראל, היא הצעה הזויה, המלמדת כי הלקחים הכי בסיסיים מ-7 באוקטובר לא הופקו בקרב הפיקוד הבכיר של צה"ל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
ח"כ ניסים ואטורי מתעמת עם פעילי מחאה בכנסת. דורשינוי, אתר רשמי
ח"כ ואטורי מתעמת עם פעילי מחאה בכנסת בחודש שעבר/אתר רשמי, דורשינוי

בחודש שעבר, פעילי מחאה הפגינו בכנסת והתעמתו עם חבר הכנסת ואטורי לאחר שכינה את המפגינים כזרוע של ארגון הטרור חמאס. "ניסים, אתה לא מתבייש להשוות אזרחים מילואימניקים אוהבי ישראל לחמאס?", אמרו המפגינים, שחלקם פעילי "היום שאחרי".

"לא השוויתי לאף אחד", ענה ואטורי. "אתה מוכן לעוף מפה?", אמר לאחד הפעילים ובהמשך אמר לו: "אתה בושה שאתה הולך אחריו עם מצלמה". ואטורי סינן בהמשך: "למה אין פה מאבטח?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully