וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה מוכן לעוף מפה?": ח"כ ואטורי התעמת עם מפגינים בכנסת

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 15:28

אחרי שטען כי המפגינים הם זרוע של חמאס, הגיעו כמה פעילים לכנסת ודרשו מהח"כ מהליכוד תשובות. "אתה לא מתבייש להשוות מילואימניקים אוהבי ישראל לחמאס?", אמרו המפגינים. בתגובה אמר ואטורי: "לא השוויתי לאף אחד". לאחר מכן התנצל על הדברים: "שמעתי את עצמי והזדעזעתי"

פעילי מחאה התעמתו עם חה״כ ניסים ואטורי, לאחר שכינה את המחאה ״זרוע של חמאס״/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פעילי מחאה הגיעו היום (שלישי) לכנסת והתעמתו עם ח"כ ניסים ואטורי, לאחר ההתבטאות האומללה שלו מוקדם יותר הבוקר, במהלכה כינה את המפגינים כזרוע של ארגון הטרור חמאס. "ניסים, אתה לא מתבייש להשוות אזרחים מילואימניקים אוהבי ישראל לחמאס?", אמרו המפגינים, שחלקם פעילי "היו שאחרי".

"לא השוויתי לאף אחד", ענה ואטורי. "אתה מוכן לעוף מפה?", אמר לאחד הפעילים ובהמשך אמר לו: "אתה בושה שאתה הולך אחריו עם מצלמה". ואטורי סינן בהמשך: "למה אין פה מאבטח?".

ח"כ ניסים ואטורי מתעמת עם פעילי מחאה בכנסת. דורשינוי, אתר רשמי
ח"כ ניסים ואטורי מתעמת עם פעילי מחאה בכנסת/אתר רשמי, דורשינוי
ח"כ ניסים ואטורי מתעמת עם פעילי מחאה בכנסת. דורשינוי, אתר רשמי
ח"כ ניסים ואטורי מתעמת עם פעילי מחאה בכנסת/אתר רשמי, דורשינוי

נדב זלצברגר, ממובילי תנועת דורשינוי: "הגענו לכנסת הבוקר כדי לוודא שניסים ואטורי ירגיש בושה עמוקה על ההסתה שלו. אנשי המחאה הם פטריוטים, אוהבי ישראל וציונים, שלושה תארים שלא ניתן להדביק לאף אחד ממשלת האנטי ציונים שואטורי חבר בה. דמנו לא הפקר. בחירות עכשיו".

מאוחר יותר בדיון בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת התנצל ואטורי על הדברים: "איך שהדברים נשמעו גם אני שמעתי אותם והזדעזעתי. הדברים לא ראויים כפי שנשמעו. אני התכוונתי למשהו אחר לגמרי וזה מה שיצא. אני מצר על כך. אני לא חושב שראוי בכלל להגיד שמישהו דומה לחמאס או לפעילות שלהם. זה ברור לכולם שכך פני הדברים. אני מבין שאני צריך להגיד את זה אז אמרתי את זה עכשיו - אף אחד לא זרוע של החמאס. אסור להשוות אפילו. לדעתי ההפגנות מפריעות לפעילות להחזרת החטופים, אבל אני אומר עוד פעם - אף אחד לא משתווה לחמאס. לא זו הכוונה של הדברים. סליחה אם מישהו נפגע".

ח"כ ניסים ואטורי מתנצל: "שמעתי את הדברים - והזדעזעתי"/ערוץ הכנסת

כזכור, ח"כ ואטורי התייחס מוקדם יותר היום במהלך ראיון לרדיו בקול ברמה, להפגנות שנערכו בימים האחרונים בירושלים, בהן בין היתר מחו המפגינים מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "יש כמה זרועות לחמאס - זרוע הלחימה של המחבלים הארורים שרוצחים ילדים, ויש את הזרוע של ההפגנות", אמר.

ח"כ ניסים ואטורי באמירה מזעזעת: המפגינים - זרוע של החמאס/פלאש 90 יונתן זינדל, מתוך ראיון לקול ברמה

בעקבות האמירה תנועת דרכנו הגישה תלונה למשטרה נגדו. "חבר הכנסת ניסים ואטורי משתלח במפגינים, בהם משפחות חטופים, מילואימניקים ואזרחים שקרוב לשנה נותנים את הכל למען ביטחון ישראל. ההסתה הפרועה של ואטורי והפיכת עשרות אלפים לבני מוות, קורעת את המרקם החברתי. מותר להתווכח אך לא להסית. ראוי שואטורי יעזוב את משכן הכנסת. אנו מצפים לגינוי חד משמעי מראש הממשלה לאמירות אלו".

בנוסף הגישה חברת הכנסת אורית פרקש הכהן קובלנה לוועדת האתיקה של הכנסת לאחר אמירתו של ואטורי: "התבטאות חמורה זו מהווה הסתה חמורה כנגד מפגינים המתנגדים לממשלה ומבזה את מעמדה של כנסת ישראל". גם חברי הכנסת מירב בן ארי, ולדימיר בליאק ונאור שירי מסיעת יש עתיד הגישו קובלנה נפרדת לוועדת האתיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully