וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאם שנרצח באכזריות ע"י אימו יובא הערב למנוחות, המשפחה ביקשה מהציבור לחלוק לו כבוד אחרון

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 13:07

הלוויתו של ליאם בן ה-6 תיערך הערב בבית העלמין בגבעת שאול. בהודעה שפרסמה המשפחה הם קראו לציבור להגיע לבית העלמין לחלוק לו כבוד אחרון

פרקליטה של האם החשודה ברצח בנה בן ה-6: "מצבה הנפשי ייבדק"/אורי סלע

ליאם נתנאל הס איצקוביץ, הילד בן ה-6 שנרצח באכזריות השבוע על ידי אמו סיגל בשכונת גליל ים בהרצליה, יובא הערב (חמישי) למנוחות בבית העלמין בגבעת שאול. בהודעה שפרסמה המשפחה הם קראו לציבור להגיע לבית העלמין לחלוק לו כבוד אחרון.

מעצרה של אמו סיגל הוארך אתמול, ובתום דיון בביהמ"ש קבעה בשופט רוית פלג בר-דיין בהסכמת הצדדים שהיא תועבר לבדיקה פסיכיאטרית בהקדם. לוואלה נודע כי סיגל איצקוביץ גרה בדימונה מספר חודשים לפני המעבר להרצליה, וגם בדימונה היא לא הייתה מוכרת באגף הרווחה ולא היו בעיות עימה. כמו כן, לפני שהגיעה להרצליה, התגוררה במודיעין וטופלה במחלקת הרווחה בעיר, שם היו מקרי אלימות בין בני הזוג, אך לא כלפי ליאם שהיה אז תינוק בן מספר חודשים. כיוון שהתינוק לא הוגדר בסיכון, ברגע שהיא עברה לעיר חדשה, על פי חוק התיק נסגר.

סיגל יאנה איצקוביץ מהרצליה היא האם החשודה ברצח בנה ליאם בן ה-6, הרצליה, 16 ביולי 2024. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
סיגל יאנה איצקוביץ וליאם/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת הרצח של הילד שנרצח על ידי אימו.16 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת הרצח בהרצליה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול פורסמה הקלטת הדיווח הראשוני שהתקבל במד"א, ובה נשמעה עוברת אורח מודאגת שצפתה בסיגל יאנה איצקוביץ, האם שחשודה ברצח בנה, מתהלכת חמושה בגרזן ועם דם מרוח על גופה סמוך לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. בהמשך התברר, שזו ככל הנראה יצאה לרחוב לאחר שרצחה את בנה.

הדיווח למוקד מד"א: "בחורה רודפת אחרי אישה עם גרזן"/ניב אהרונסון

"אני כולי רועדת. היא רודפת עם גרזן אחרי אישה.אנחנו באוטו, ראינו בחורה שרודפת אחרי אישה אחרת עם גרזן. היא עשתה לנו חור באוטו במכסה מנוע אני כולי רועדת, אני חושבת שאתם צריכים באמת לבוא", אמרה. בהמשך תועדה האם מאיימת עם הגרזן על המאבטח בכניסה לקניון - ופצעה אותו באורח קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully