וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא רודפת אחרי אישה עם גרזן - כולי רועדת": הדיווח למד"א אחרי הרצח המזעזע בהרצליה

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 17:46

הדיווח התקבל במוקד מד"א בשעת ערב מוקדמת. עוברת האורח המודאגת צפתה בסיגל יאנה איצקוביץ, האם שחשודה ברצח בנה, מתהלכת חמושה בגרזן כשעל גופה מרוח דם. "אני חושבת שאתם צריכים לבוא, היא עשתה לנו חור באוטו - במכסה המנוע"

הדיווח למוקד מד"א: "בחורה רודפת אחרי אישה עם גרזן"/ניב אהרונסון

"אני כולי רועדת. היא רודפת עם גרזן אחרי אישה", דיווחה אמש (שלישי) בשעת ערב מוקדמת עוברת אורח שצפתה בסיגל יאנה איצקוביץ, האם שחשודה ברצח בנה, מתהלכת חמושה בגרזן ועם דם מרוח על גופה סמוך לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. בהמשך התברר, שזו ככל הנראה יצאה לרחוב לאחר שרצחה את בנה.

בהקלטה מהדיווח הראשוני שהתקבל למד"א, ניתן לשמוע את עוברת האורח המודאגת: "אנחנו באוטו, ראינו בחורה שרודפת אחרי אישה אחרת עם גרזן. היא עשתה לנו חור באוטו במכסה מנוע אני כולי רועדת, אני חושבת שאתם צריכים באמת לבוא". בהמשך תועדה האם מאיימת עם הגרזן על המאבטח בכניסה לקניון - ופצעה אותו באורח קל.

סיגל יאנה איצקוביץ מהרצליה היא האם החשודה ברצח בנה ליאם בן ה-6, הרצליה, 16 ביולי 2024. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
סיגל יאנה איצקוביץ מהרצליה היא האם החשודה ברצח בנה ליאם בן ה-6, הרצליה, 16 ביולי 2024/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הילד אותר אתמול בערב על ידי סבתו בדירת המשפחה בהרצליה, כשהוא ללא סימני חיים ודקור בכל חלקי גופו. על פי החשד, הוא נרצח על ידי אימו, שלאחר הרצח תועדה בקניון שבעת הכוכבים בעיר כשהיא אוחזת בגרזן, מאיימת על המאבטח בכניסה ופוצעת אותו קל. בבית אותר גם כלב המשפחה עם סימני דקירה וללא רוח חיים.

האבא, שהגיע לזירת הרצח לאחר שקיבל את הבשורה בעת שהיה במילואים בעוטף עזה, טופל במקום על ידי אנשי מד"א, הרווחה בהרצליה והמשטרה. למרות השמועות שהתפשטו ברשת, נציין כי האם אינה ניצולת נובה ואינה מוכרת בביטוח לאומי.

אחת השכנות בבניין סיפרה כי היא מפחדת להיכנס לבניין ושנהיה לה רע. "זה לא יאומן מה שקרה פה. אומרים לנו שביתרו את הכלב ואת הילד. אולי היה לה התקף פסיכוטי, אבל פתאום הורגים ילד? קרה פה משהו מוזר. כאילו נכנס בה שד, היא שמעה קולות. אני זוכרת אותה תמיד מתוקתקת, מתלבשת יפה ואומרת מדי פעם שלום כזה. הילד חמוד כואב הלב".

"הילד היה החיים שלה", סיפרה שכנה נוספת. "הוא היה אצלי בבית. ילד ביישן ומתוק עזרתי לה בעבר גם לחפש עבודה. הם גרים כאן בשכירות כמעט 3 שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully