וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גורמים בחמאס אישרו - מח"ט חאן יונס חוסל בתקיפה

עודכן לאחרונה: 14.7.2024 / 8:21

ראפע סלאמה, ששהה לצידו של רמטכ"ל חמאס מוחמד דף, נהרג במקום ונקבר מייד - כך לפי מקורות יודעי דבר בארגון הטרור שצוטטו בתקשורת הסעודית. לפי אותם מקורות, החיפושים אחרי קורבנות נוספים מהתקיפה יתחדשו הבוקר. המקורות סירבו לאשר או להכחיש את הידיעה על מותו של דף

צה"ל תקף בחאן יונס: יעד התקיפה - בכיר חמאס מוחמד דף 13 ביולי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראפע סלאמה, מפקד חטיבת חאן יונס בזרוע הצבאית של חמאס, נהרג במהלך ניסיון החיסול של רמטכ"ל חמאס מוחמד דף - כך דווח הבוקר (ראשון) בתקשורת הסעודית מפי מקורות יודעי דבר בארגון הטרור חמאס.

סלאמה, ששהה לצידו של מוחמד דף, ולפי המקורות גופתו חולצה מהמקום והוא נקבר מייד. אותם גורמים ציינו כי החיפושים אחרי קורבנות נוספים מהתקיפה הופסקו עם שקיעת השמש והם יתחדשו הבוקר. בתוך כך, המקורות סירבו לאשר או להכחיש את הידיעה על מותו של מוחמד דף.

ראפע סלאמה ומוחמד דף. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ראפע סלאמה ומוחמד דף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול, בשעות צהריים, צה"ל תקף באמצעות פצצות כבדות באזור מחנה הפליטים אל-מוואסי, שהיעד לחיסול היה דף וסלאמה. לפי דיווחים פלסטיניים עשרות נהרגו ונפצעו מההפצצות. במערכת הביטחון מעריכים כי רוב הסיכויים שדף נהרג משום ששהה מעל פני הקרקע ולא במנהרה - בין מתחם מבנים. בתוך כך, אמש, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, חליל אל-חיה, מסר ל"אל-ג'זירה": "מוחמד דף שומע את מה שנתניהו אמר וצוחק מהשקרים שלו."

לוואלה נודע כי בשב"כ אישרו כי הדמות שנמצאת מעל הקרקע בחאן יונס הוא לא אחר מהמבוקש מספר 2 ברצועת עזה מוחמד דף. לצידו, לפי המודיעין המדויק שהתקבל, ראפעת סלמה מח"ט חאן יונס ופעילים נוספים. חיל האוויר תקף את הנקודה תוך ניצול הזדמנות שבה דף נמצא מעל הקרקע ודיווח על פגיעה מדויקת במטרה. בצה"ל טוענים כי המתחם שהותקף שייך למח"ט חאן יונס ורשום על שמו בטאבו. ההערכה בצה"ל היא שחיסול של דמויות משמעותיות יביא ללחץ משמעותי על חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully