וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מרחב דרום בשב"כ פרש מתפקידו

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 20:27

מי שהחליף את א', שסיים את תפקידו בשבוע שעבר, הוא ס' ששימש כראש חטיבת ירושלים יהודה ושומרון. כשבוע אחרי הקריאות בממשלה לפטר את ראש השב"כ על רקע שחרורו של מנהל בית החולים שיפא, א' פרסם מכתב בו הודיע על פרישה

בן גביר: "שב"כ רוצה להטיב את תנאי המחבלים, לא יקום ולא יהיה"/דוברות השר איתמר בן גביר

א', ראש מרחב דרום בשב"כ, סיים את תפקידו ביום שני שעבר. החליף אותו ס', מי שהיה ראש חטיבת ירושלים יהודה ושומרון. היום (רביעי) א', הוציא מכתב לארגון בו הודיע על פרישה כצפוי.

בחמ"ל המבצעים המיוחדים בשירות הביטחון הכללי במרכז הארץ. שב"כ
איש שב"כ/שב"כ

לפני כשבוע, מנהל בית החולים שיפא מוחמד אבו סלמיה שוחרר מהכלא חזרה לרצועת עזה. ההודעה על שחרורו עוררה הפתעה בקרב רבים, בהם שרים בממשלה. בקבוצת הוואצאפ של הקואליציה התעוררה סערה, השר בן גביר כתב: "הגיע הזמן לשלוח את ראש השב"כ הביתה, הוא עושה מה שהוא רוצה"
השרה סטרוק זעמה: "לא יעלה על הדעת לבצע מהלך כזה ללא ישיבת ממשלה. שואלת ברצינות, באיזו סמכות?".
השר קרעי הוסיף: "ישראל צריכה הנהגה ביטחונית חדשה, ויפה שעה אחת קודם".

מאוחר יותר באותו יום, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, התייחס הבתוכנית הפטריוטים בערוץ 14 לסערה, וטען שראש השב"כ איים עליו. לדבריו, לפני שבוע אמר לו רונן בר כי "אם תנאי המחבלים בבתי הכלא לא ישתנו - ישחררו אותם. הוא פוגע בביטחון המדינה כדי לפגוע בי וגם כי זאת האג'נדה שלו", טען.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בן גביר: "שב"כ רוצה להטיב את תנאי המחבלים, לא יקום ולא יהיה". דוברות השר איתמר בן גביר, אתר רשמי
בן גביר: "שב"כ רוצה להטיב את תנאי המחבלים, לא יקום ולא יהיה"/אתר רשמי, דוברות השר איתמר בן גביר

בשב"כ דווקא הפנו אצבע מאשימה לשר בן גביר ולמשרד לביטחון לאומי: "מזה כשנה מתריע שירות הביטחון הכללי בכל פורום אפשרי, בכתב ובעל פה, על מצוקת הכליאה והחובה להגדיל את מספר מקומות הכליאה, נוכח הצורך במעצר מחבלים באיו"ש וברצועת עזה. מצוקת הכליאה מובילה לביטול יום יומי של מעצרי חשודים בפעילות טרור, ולפגיעה ישירה בביטחון המדינה. גם הלילה בוטלו מעצרים ובכללכם מעצר מבוקשים המתכננים פעילות טרור כנגד אזרחי ישראל. לצערנו, פניות אלה, בכתב ובעל פה, שהועברו לכלל הגורמים הרלוונטיים, ובראשם המשרד לביטחון לאומי, האמון על כך, לא הועילו, ובפועל לא גדל מספר מקומות הכליאה באופן ההולם את הצורך".

  • עוד באותו נושא:
  • שב"כ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully