וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד על המשבר בקואליציה: "יש שם אנשים לא לגמרי אפויים"

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 8:11

ראש האופוזיציה הגיב למשבר שנוצר בקואליציה סביב קידום חוק הרבנים, והאולטימטום שהציב בן גביר לרה"מ: "אמרתי שכשגנץ ייצא מהממשלה, הסדקים יתחילו". על רשת הביטחון שהבטיח לספק לנתניהו במידה ותקודם עסקת חטופים: "אין לי בעיה להיות פראייר, החטופים מעל הכל"

לפיד לנתניהו: אם סמוטריץ' ובן גביר יפרשו בגלל עסקה - ניתן לך רשת ביטחון/ערוץ הכנסת

בצל המלחמה מול חמאס בדרום וחיזבאללה בצפון, ועל רקע הניסיון להגיע לעסקת חטופים נוספת, ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד שוחח הבוקר (שלישי) עם ענת דוידוב ואודי סגל ב־103fm, והביע את דעתו באשר למשבר בקואליציה סביב קידום חוק הרבנים והאולטימטום שהציב השר בן גביר לרה"מ נתניהו.

באשר למשבר בקואליציה, טען: "אמרתי גם אצלכם בתוכנית שתראו שברגע שגנץ ייצא מהממשלה הסדקים יתחילו, והתברר שצדקתי כי יש שם אנשים לא לגמרי אפויים, סליחה על הביטוי. נתניהו איבד שליטה על הכול. הוא איבד שליטה על המערכת הפוליטית, על המלחמה, על יחסי החוץ, הוא איבד שליטה על הממשלה שלו. כל אחד עושה שם מה שמתחשק לו".

יאיר לפיד בישיבת סיעת יש עתיד, 1 ביולי 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
"נתניהו איבד שליטה על הכול". לפיד/פלאש 90, יונתן זינדל

על הוויכוח בנוגע להכנסתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לקבינט ניהול המלחמה אמר: "אתמול היה ויכוח האם להכניס לקבינט אדם שיש לו 46 כתבי אישום שהורשע בתמיכה בטרור. הוא לא הכניס אותו כי זו מלחמת שליטה. אני לא חושד בראש הממשלה שיש לו אחריות, אין לו אחריות".

לפיד התייחס בנוסף לרשת הביטחון שהבטיח לתת לנתניהו אם הוא יתקדם למען עסקה לשחרור חטופים: "אני חושב שחמאס עשו צעדים שאפשר לעשות עסקה. זה מבוסס ידע. אין לי בעיה להיות פראייר. להחזיר את החטופים זה יותר חשוב מהכל. יכול להיות שמדובר בהארכת חייה של הממשלה המופקרת הזאת, אבל אעשה הכל למען החטופים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לסיום התייחס להודעתו של ראש הממשלה נתניהו באשר למגעים לעסקת חטופים, וציין כי "הוא יוצא עם הצהרה דורסנית שגורמת למערכות לסגת ולחשוב שממשלת ישראל לא מתייחסת לזה ברצינות. נזק מיותר. זה משא ומתן מסובך גם בלי שנתניהו יסבך אותו בכוונה בשביל לקרוץ לבייס הפוליטי שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully