וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה בכנסת: אח של חטוף הוצא בכוח מוועדת החוקה

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 7:54

בתיעוד מועדת החוקה, נראה דני מוצא בכוח מאולם הישיבות לאחר שסירב לצאת לבקשתו של יו"ר הועדה רוטמן. בהמשך, אמא ללוחם השוותה את המשטרה והפרקליטות למחבלי חמאס, ח"כ קריב התרעם, רוטמן תקף: "לא הזדעקת כשכינו אותי רוצח"

חריגה בוועדת החוקה: דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט התפרץ לדבריו של בועז מירן אחיו של עומרי החטוף/צילום:מעיין פופלבסקי

תקרית חריגה בוועדת החוקה: דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט התפרץ היום (שני) במהלך ישיבת ועדת חוקה בכנסת, וסירב לבקשתו של יו"ר הועדה, שמחה רוטמן, לצאת מהאולם. בתיעוד שצולם במקום נראה דני אלגרט נמשך בכוח על ידי מאבטחי הכנסת.

התקרית עם אלגרט החלה לאחר שתקף את יו"ר הוועדה רוטמן והפריע לדבריו של אח של חטוף אחר - בועז מירון. אלגרט אמר לרוטמן "הבאת חיזוק מהבית", לאחר שמירון תקף את העסקה המסתמנת. רוטמן השיב לו: "לא מפריעים אצלנו למשפחות חטופים. נא להוציא אותו והוא לא יכול לחזור לחדר". אלגרט ענה: "פורום תקווה שאתה מממן אותם", כשכוונתו למירון שמזוהה עם הפורום הספציפי. בשלב זה, רוטמן הזהיר: "אדוני, אתה תאלץ לצאת". אלגרט סרב להפסיק וטען: "אני לא אצא". רוטמן ענה לו בתגובה: "אנחנו מוציאים את הישיבה להפסקה. סדרנים, תקראו לי כשהוא לא בחדר, תודה".

דני אלגרט, אחיו של יצחק אלגרט חוף בשבי חמאס, התפרץ לדיון ועדת הבריאות, 1 ביולי 2024. אביחי חיים
"הבאת חיזוק מהבית - את פורום תקווה". דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט/אביחי חיים

בחלק מוקדם יותר של ישיבת הועדה, אם ללוחם התייחסה לפרשת 'רצח מחבל הנוחב'ה', אז השוותה את עובדי הפרקליטות והמשטרה למחבלי חמאס. "חברים בחמאס מתחזים לאנשי משטרה ופרקליטות ומקבלים משכורת ממשלם המיסים הישראלי", אמרה חנה גיאת אמא ללוחם. בתגובה לדבריה, חברי הכנסת קריב וסגלוביץ יצאו מהאולם במחאה.

"ההשוואה של הפרקליטות לחמאס אינה במקומה", אמרה עו"ד יפעת רווה, ממשרד המשפטים. עו"ד דפנה פינקלשטיין, מפרקליטות המדינה הצטרפה: "ההשוואה לחמאס יוצרת נזק והתרת דם". ח"כ גלעד קריב הוסיף: "מה שקרה פה הוא חרפה".

היו"ר רוטמן תקף: "תשמור על הממלכתיות שלך גם כשזה לא נוח לך. לא ראיתי שהזדעקתם כשכינו אחרים או אותי רוצח".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
דיון ועדת החוקה, 19 ביולי 2023. יונתן דינדל, פלאש 90
"תשמור על הממלכתיות שלך גם כשזה לא נוח לך". ח"כ שמחה רוטמן/פלאש 90, יונתן דינדל

דני אלגרט, אחיו של החטוף דני אלגרט התפרץ גם לועדת הבריאות שהתכנסה לפני כשבוע, והטיח דברים קשים. "באתי לחגוג איתכם את היום הולדת של אחי. אני חושב שצריך לשנות את תעודת הזהות של אחי והחטופים לתושבי עזה", הכריז. "יש לנו ילדים שנולדו שם שבוודאות, ילדים יהודים שיגדלו עם אמא שלהם".

הוא פנה לח"כים ואמר, "כל אחד מכם שתומך בנתניהו, שיקום עכשיו ויאמר דבר טוב אחד עליו, שיכתבו עליו ספרים. מה חטפו לביבי ב-7 באוקטובר?, חטפו לו המנדטים. כל מה שהוא עשה מפרוץ המלחמה הוא לנסות להחזיר אותם. החטופים לא יחזרו עד שלא נראה 32 מנדטים בסקרים. כל הח"כים שפה צריכים לקום ולהחזיר את המנדט. תכף אתם יוצאים לפגרה, אז מה זה כבר משנה. רק ועדה אחת צריכה להיות בכנסת - ועדה לשחרור החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully