וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתו של המחבל שרצח את בנימין אחימאיר יהרס

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 13:10

לפני כחודשיים, בנימין אחימאיר, רועה צאן בן 14 יצא מביתו שבהתנחלות מלאכי ומאז נעלמו עקבותיו. גופתו נמצאה כעבור יממה ועליה סימני אלימות בנשק קר. על ההחלטה להרוס את ביתו, המחבל יכול להגיש ערר

הפרות סדר ושריפת רכבים בדומא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס, חתם היום (שלישי) על צו החרמה והריסה לביתו של המחבל אחמד דואבשה שרצח את הנער בנימין אחימאיר לפני כחודשיים. באפשרות משפחת המחבל להגיש עתירה נגד הצו.

בחודש אפריל, בנימין אחימאיר, רועה צאן בן 14 יצא מביתו שבהתנחלות מלאכי ומאז נעלמו עקבותיו. צה"ל משטרת ישראל ותושבי האזור החלו בחיפושים אחריו בעוד החשש לחייו הלך והתגבר. תוך פחות מ-24 שעומ מאז שהוכרז כנעדר, גופתו של אחימאיר נמצאה בשטח החווה בה עבד, כשעל גופו סימני אלימות של נשק קר. ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם אז הודעה חריגה ביום שבת, ובה הודיע כי הנער נרצח. "הרצח המתועב של הנער בנימין אחימאיר הוא פשע חמור. אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו. כוחות צה"ל ושב"כ נמצאים במרדף נרחב אחר הרוצחים הבזויים וכל מי ששיתף עמם פעולה".

בנימין אחימאיר שנעדר לאחר שרעה צאן בבנימין. באדיבות המשפחה
בנימין אחימאיר שנעדר לאחר שרעה צאן בבנימין/באדיבות המשפחה

עם ההודעה על מציאת גופתו של אחימאיר, מתנחלים קיצוניים פתחו בהתפרעויות אלימות ברחבי יהודה ושומרון. המקומיים דיווחו על שריפת רכבים בכפר דומא ובאל מורייר, שם גם דווח על הרוג מירי מתנחלים. במקרה אלימות אחר, מתנחלים תקפו צלם של "ידיעות" ליד הכפר דומא, שברו את ידו ושרפו את הציוד שלו. עוד דווח בדומא על ירי לעבר רכבים פלסטינים. באותו ערב, הסהר האדום דיווח על 16 פלסטינים שנפצעו ונזקקו לטיפול רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully