וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיפושים אחרי בנימין בן ה-14: "מתנחלים הציתו מכוניות פלסטיניות"

עודכן לאחרונה: 12.4.2024 / 23:00

נמשכים החיפושים אחר בנימין אחימאיר בן ה-14 מהיישוב מלאכי השלום. פלסטינים טוענים: מתיישבים הציתו הערב כמה כלי רכב, נהג פלסטיני הותקף באבנים ונפצע. במסגרת החיפושים, שוגרו פצצות תאורה סמוך לכפר אל-מועייר, שאותו צה"ל מכתר בניסיון למצוא את הנער

הצתות רכבים בעקבות החיפושים אחר הנער בנימין בן ה-14/לפי סעיף 27 א'

בשעה שגובר החשש כי בנימין אחימאיר בן ה-14 נחטף היום (שישי) על רקע לאומני - פלסטינים מדווחים על מה שנדמה כ"פעולות תגמול" מצד תושבי האזור. בכפר חירבת אבו פאלח, הסמוך לכפר אל-מועייר שאותו צה"ל מכתר במסגרת החיפושים אחר הנער, מדווחים הערב על כי כמה רכבים הוצתו בידי מתיישבים, וכי נהג פלסטיני נרגם באבנים ונפצע.

במסגרת החיפושים, כוחות מיוחדים של צה"ל וכלי טיס פעלו היום במרחב אל-מועייר, כולל יחידת מרעול שמתמחה בניתוח קרקע, ונערכו לסריקות שיימשכו גם הלילה. במסגרת החיפושים אחר הנער נורו הערב כמה פצצות תאורה בקרבת שני הכפרים.

יחידת הכלבנים של המשטרה החלה במאמצי החיפושים, בהם מעורבים גם כוחות צה"ל ותושבי האזור, שנחלצו לעזרת המחפשים.

מדובר צה"ל נמסר שמפקד פיקוד המרכז, מפקד אוגדת איו"ש ומפקד חטיבת בנימין נמצאים בשטח ומובילים את הכוחות בחיפושים אחר הנער. הכוחות חוסמים צירים ומבצעים סריקות במרחב.

בנימין אחי מאיר שנעדר לאחר שרעה צאן בבנימין. באדיבות המשפחה
בנימין אחי מאיר, נעדר לאחר שרעה צאן בבנימין/באדיבות המשפחה

על רקע החיפושים, מוקדם יותר היום התפתחו במרחב אל-מועייר מחאות אלימות, ולאחר מכן גם עימותים בין מתנחלים לפלסטינים תושבי הכפר. כוחות צה"ל ומג"ב שבמקום ניסו להפריד בין הצדדים. צוותי מד"א החלו בטיפול באזרחים ישראלים שנפצעו במהומות, וטיפלו בין השאר בנער בן 16 ולצעיר בן 20 שנפצעו באורח קל, וכן לאזרח ישראלי נוסף שנורה ונפצע קל-בינוני. הפלסטינים מצידם דיווחו על הרוג במהומות, וכמה פצועים. לבסוף, כלל הישראלים הוצאו החוצה מאל-מועייר בידי כוחות הביטחון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
החיפושים אחרי בנימין אחי מאיר בן ה-14 הנעדר. דובר צה"ל
כוחות צה"ל מחפשים אחר בנימין/דובר צה"ל
מפקד פיקוד המרכז, מפקד אוגדת איו״ש ומפקד חטיבת בנימין ומובילים את החיפושים אחר בנימין אחי מאיר הנעדר. דובר צה"ל
כוחות צה"ל בחיפושים אחר הנער/דובר צה"ל

במקביל, סירב צה"ל לחסום את היציאות מכפרים נוספים באזור המובילות לרמאללה ושכם. בתגובה לכך, תושבים רבים הגיעו למקום על דעתם עצמם והחלו לחסום עצמאית את כלי הרכב הערביים. התושבים טענו כי הם מנסים למנוע תרחיש של חטיפתו של הנער אל לב הערים הערביות.

מרים, אמו של בנימין, יצאה היום בהצהרה לציבור וביקשה מכל אחד לבצע מעשה טוב ולהקדישו עבור מציאת בנה. "אם כל אחד יכול את המעשה הטוב שלו להקדיש כדי שיקרה פה איזה נס, שהוא יחזור אלינו עוד היום. אם זו מילה טובה, מעשה טוב, שמירת שבת", ביקשה האם, "אני מאמינה בנסים, אני מאמינה שזה יכול לקרות בעזרת הכוח של כולנו".

  • עוד באותו נושא:
  • היעדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully