וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לא חוזר בו מההאשמות כלפי ארה"ב: "מסה גדולה של חימושים נותרה מאחור"

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 12:56

ברקע הביקורת החריפה בבית הלבן על סרטון ההאשמות של נתניהו על עיכוב משלוחי הנזק, נתניהו חזר בישיבת הממשלה על הטענה כי "חלה ירידה דרמטית באספקת החימושים". לדבריו, "פניה לאמריקנים בחדרי חדרים לא הועילה"

נתניהו תוקף את הממשל האמריקני: אמרתי לבלינקן שעיכוב משלוחי הנשק לישראל בלתי נתפש/לשכת ראש הממשלה

"לפני כארבעה חודשים, חלה ירידה דרמטית באספקת החימושים שהגיעו מארה"ב לישראל", אמר היום (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה. בישיבה בה השיק גם את מינוי ראש מנהלת תקומה ופרוייקטור הצפון, הוא המשיך והתייחס לסוגיית משלוחי הנשק מארצות הברית. "במשך שבועות ארוכים פנינו לידידינו האמריקנים בבקשה להאיץ את המשלוחים. עשינו זאת פעם אחר פעם. עשינו בכל הדרגים, ובחדרי חדרים. קיבלנו כל מיני הסברים, אבל דבר אחד לא קיבלנו: המצב הבסיסי לא השתנה. פריטים מסוימים הגיעו בטפטוף, אבל המאסה הגדולה של החימושים נשארה מאחור".

נתניהו תוקף את הממשל האמריקני: אמרתי לבלינקן שעיכוב משלוחי הנשק לישראל בלתי נתפש 18 ביוני 2024. לשכת ראש הממשלה, אתר רשמי
"פנינו לידידנו האמריקנים בכל הדרגים, ובחדרי חדרים". רה"מ נתניהו/אתר רשמי, לשכת ראש הממשלה

"לאחר חודשים של היעדר שינוי במצב זה, החלטתי לתת לכך ביטוי פומבי", אמר נתניהו והתייחס לסרטון שפרסם בשבוע שעבר בו תקף את ממשל ביידן. "עשיתי זאת מתוך ניסיון של שנים, וידיעה שצעד זה חיוני לחלץ את הפקק. צפיתי שזה יהיה כרוך בהתקפות אישיות נגדי מבית ומבחוץ, כפי שקרה כשיצאתי נגד הסכם הגרעין עם איראן, כפי שקרה וקורה כשהתנגדתי פעם אחר פעם להקמת מדינת טרור פלסטינית, וכפי שקורה עכשיו כשאני מתנגד לסיום המלחמה תוך השארת חמאס על כנו. אבל אני מוכן לספוג התקפות אישיות למען ביטחון ישראל.

"כראש ממשלת ישראל, תפקידי הוא לעשות הכל כדי להבטיח שללוחמים הגיבורים שלנו יהיו מיטב אמצעי הלחימה. לאור מה ששמעתי ביממה האחרונה, אני מקווה ומאמין שהנושא הזה יגיע לפתרון בזמן הקרוב".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ג'ון קירבי עם הדיסקית למען השבת החטופים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אנו מודאגים לגבי מידת הדיוק של מה שנאמר". דובר הבית הלבן ג'ון קירבי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

דובר הבית הלבן ג'ון קירבי התייחס לפני כמה ימים לסרטון שפרסם נתניהו בו האשים את ממשל ביידן בעיכוב משלוחי נשק לישראל. קירבי מסר כי המדינה לא ידעה על הסרטון שעומד להגיע, וכי "הדברים של נתניהו היו לא נכונים". בתוך כך, אמר כי הממשל הדגיש את תמיהתו מהסרטון של ראש הממשלה, "אכזב אותנו מאוד, ואנו מודאגים לגבי מידת הדיוק של מה שנאמר". כמו כן, הוסיף הדובר: "תשאלו אותו למה הוא אמר את זה, לא יודע מה עבר לו בראש. לא היתה אף מדינה אחרת שעשתה יותר ושתמשיך לעשות כדי להגן על ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully