וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן מזרחי, לוחם המילואים ששם קץ לחייו, מובא למנוחות בטקס צבאי

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 15:16

מזרחי, ששם קץ לחייו לאחר שלקה בפוסט טראומה, שירת כמפעיל D-9 במשך 78 ימים בעזה ועמד בפני כניסה נוספת לרפיח. "הבטחת שתהיה איתי בבת מצווה - ואתה כבר לא כאן", ספדה לו בתו אליאן. הוא הוכר כחלל צה"ל לאחר שהוריו שקלו לעתור לבג"ץ בנושא

אלירן מזרחי, לוחם המילואים ששם קץ לחייו, מובא למנוחות בטקס צבאי/רוני כנפו

אלירן מזרחי, לוחם המילואים ששם קץ לחייו, מובא היום (חמישי) למנוחות בקבורה צבאית - וזאת לאחר שהוכר כחלל צה"ל בעקבות מאבק הוריו. מזרחי, אב לארבעה ביניהם שניים על הרצף האוטיסטי, התאבד ביום שישי האחרון לאחר שלקה בפוסט טראומה. הוא שירת כמפעיל D-9 במשך 78 ימים בעזה, טופל על ידי משרד הביטחון אך לא עמד בפני ועדה רשמית שתכיר באחוזי הנכות שלו. מזרחי היה אמור להיכנס לרפיח אך כאמור התאבד ביום שישי.


"אבא יקר שלי, זה מרגיש כמו חלום שלא נגמר. הבטחת שתהיה איתי בבת מצווה - ואתה כבר לא כאן", ספדה לו בתו אליאן. "לפני שיצאת מהבית נישקת אותי ואמרת לי 'אני אוהב אותך וגאה בך'. אבא אתה חסר לי כל כך, אני אוהבת אותך מאוד ומתגעגעת".

הרב שמעון אלוף נשא דברים בטקס: "שישה חודשים אלירן נלחם, גיבור כארי, במשימות קשות מאוד. אבל המלחמה הפיזית כיסתה על גבורה פנימית. מי שהכיר את אלירן בצעירותו תמיד היה לפניו אדם גבוה, עם עוצמה, אבל חבויה בו נפש עדינה ושברירית, נפש אצילה. אהבת הבריות והחיוך שנסוך על פניו. פנימיות זכה שהייתה לו. הוא נפל חלל וגיבור אמיתי".

נציג צה"ל, סא"ל יוסף אדרי, דיבר בהלוויה: "אלירן, עומד כאן עם משפחתך וחבריך, כואבים את לכתך בטרם עת. בחרת להילחם על הבית כשפרצה המלחמה: לנגד עיניך עמדו ביטחון ישראל ושמירה על אהוביך. לא ראית דרך אחרת, גם אחרי שנלחמת התעקשת להצטרף למילואים הבאים שכל כך חיכית אליהם. היית אהוב על רבים, תמיד מברך אותך ומביא לך משהו לשתות, תמיד מצחיק אנשים, סוחף, תמיד אופטימי, איש עם לב ענק. כפי שהפגנת אומץ בשדה הקרב - התמודדת גם עם הקשיים שלך. פתחת צוהר לרבים כדי לדבר. ביום שישי הארור לא"

"כמפקד הגדוד אלחם ואחנך את החיילים ברוחך - ראשונים בכל משימה, טובי לב ואמיצים. ככה נהגת וככה ננהג בלחימה שניכנס בגדוד בעוד מספר ימים".

הוכר כחלל צה"ל: אלירן מזרחי מובא למנוחות

LIVE
אלירן מזרחי שירת כמה חודשים בעזה, לקה בפוסט טראומה ושם קץ לחייו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלירן מזרחי שירת כמה חודשים בעזה, לקה בפוסט טראומה ושם קץ לחייו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול, כאמור, הוכר כחלל צה"ל, לאחר שהוריו שקלו לעתור לבג"ץ בנושא. בהודעה שפרסם דובר צה"ל בנושא נכתב: "מתחקיר המפקדים עלה כי המפגש של אלירן, מפקד הפלוגה וחייל נוסף, שהתקיים ביום מותו, היה מפגש הכנה לקראת תעסוקה מבצעית אותה הם היו אמורים לבצע בימים הקרובים ולא מפגש חברתי כפי שתואר בבירור הראשוני שנערך ביום האירוע. עוד נמצא כי פגישה זו נעשתה כחלק מתפקידו הצבאי ומצריכה הזנת יום מילואים פעיל".

"בעקבות התייעצות שנערכה בין שר הביטחון והרמטכ"ל, ולאחר בחינה שביצע ראש אכ"א, אלירן מזרחי יוכר כחלל צה"ל ויובא לקבורה צבאית", לשון ההודעה.

אם אתם או אדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, אנא פנו לעזרה מקצועית. ניתן לעשות זאת בדרכים הבאות: שיחה עם מוקד ער"ן בטלפון 1201 או באתר של העמותה, וכן באתר האינטרנט של סה"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully