וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יזהר שי: "נתניהו לא טרח להתקשר אלי. אני בז לו, איש עלוב"

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 13:47

שר המדע והטכנולוגיה לשעבר, שבנו ירון נהרג בחילופי אש עם מחבלים ב-7 באוקטובר, תקף את ההתנהלות של נתניהו. "ראש ממשלה מוסרי וערכי היה מתקשר לנחם, לחזק ולהתנצל שזה קרה במשמרת שלו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו במפגש מרגש בבית החולים שיבא עם נועה ארגמני ובני משפחתה/מערכת וואלה

שר המדע והטכנולוגיה לשעבר, יזהר שי, פרסם היום (ראשון) ציוץ בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר) ותקף את ההתנהלות של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אני אחד מאותם הורים שכולים שאליהם ראש הממשלה לא טרח להתקשר", כתב שי, שבנו ירון נהרג בחילופי אש עם מחבלים שחדרו ליישוב כרם שלום בעוטף עזה במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר.

"הבן שלי נפל בקרב גיבורים והציל במותו את חייהם של מאות אזרחים", הוסיף שי. "אבל גם אילו נרצח בשנתו או נחטף מביתו, ראש ממשלה מוסרי וערכי היה מתקשר לנחם, לחזק ולהתנצל שזה קרה במשמרת שלו. אני לא כועס עליו. בכלל לא. אני בז לו, איש עלוב".

ירון שי ובנימין נתניהו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ירון שי ובנימין נתניהו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יזהר שי. ראובן קסטרו
יזהר שי/ראובן קסטרו

הפוסט של שי מצטרף לביקורת נרחבה שהעבירו אמש קרובי משפחות של חטופים שנרצחו על התנהלות נתניהו. "מסתכל על יעקב, אבא של נועה ארגמני, ואי אפשר שלא להתרגש. אני באמת שמח מכל הלב בשביל כל המשפחות שזכו לחבק את יקיריהם. וגם מקנא. זה מדגיש כמה הסוף שלנו היה רע. כשהסוף רע ראש הממשלה לא בא. הוא גם לא מתקשר", כתב בפייסבוק אבי, שבתו נועה מרציאנו נרצחה בשבי.

יונתן שימריז, אחיו של אלון שהצליח לברוח מידי שוביו ונורה למוות על ידי אש צה"ל, כתב אף הוא: "ברוכה (אני דאגתי שיעברו מיליונים לחמאס כל שנה כי ראיתי בו נכס אסטרטגי וביחד עם חבורת הטמבלים שמקיפים אותי הפקרנו אותך ב-7.10 ובאותו יום לקח לי חצי יום להתאפס על עצמי והיום אני אצלך תוך רבע שעה... שמתי את החיים שלך ב-50:50 ומזל שזה הצליח כי אחרת המשפחה שלך הייתה מקבלת רק מכתב) השבה".

יצוין כי ראש הממשלה לא ביקר או שוחח עם משפחות החטופים שנרצחו בשבי חמאס בחודשים האחרונים וגם לא נפגש עם חטופות ששבו מהשבי וגם מסרב לפגוש משפחות חטופים שאינם מפורום הגבורה הימני כבר חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully