וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים שנרצחו בשבי בביקורת על נתניהו: "כשהסוף רע, הוא לא בא ולא מתקשר"

עודכן לאחרונה: 8.6.2024 / 21:53

"שמח מכל הלב בשביל כל המשפחות. זה מדגיש כמה הסוף שלנו היה רע", אמר אביה של התצפיתנית נועה מרציאנו בתגובה לחדשות על מבצע חילוץ ארבעת החטופים. יונתן שימריז, אחיו של אלון שנורה למוות מאש צה"ל, תקף את רה"מ: "מזל שהצליח, אחרת המשפחה הייתה מקבלת רק מכתב"

בנימין נתניהו בבית החולים שיבא על שחרור החטופים/לע"מ

קרובי משפחות של חטופים שנהרגו בשבי בביקורת על התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו. "מסתכל על יעקב, אבא של נועה ארגמני, ואי אפשר שלא להתרגש. אני באמת שמח מכל הלב בשביל כל המשפחות שזכו לחבק את יקיריהם. וגם מקנא. זה מדגיש כמה הסוף שלנו היה רע. כשהסוף רעף ראש הממשלה לא בא. הוא גם לא מתקשר", כתב בפייסבוק אבי, שבתו נועה מרציאנו נרצחה בשבי.



יונתן שימריז, אחיו של אלון שהצליח לברוח מידי שוביו ונורה למוות על ידי אש צה"ל, כתב אף הוא: "ברוכה (אני דאגתי שיעברו מיליונים לחמאס כל שנה כי ראיתי בו נכס אסטרטגי וביחד עם חבורת הטמבלים שמקיפים אותי הפקרנו אותך ב-7.19 ובאותו יום לקח לי חצי יום להתאפס על צמי י והיום אני אצלך תוך רבע שעה... שמתי את החיים שלך ב-50:50 ומזל שזה הצליח כי אחרת המשפחה שלך הייתה מקבלת רק מכתב) השבה".

הצהרת נתניהו בבית החולים שיבא, 8 ביוני 2024. רויטרס
הצהרת נתניהו בבית החולים שיבא, 8 ביוני 2024/רויטרס

יצוין כי ראש הממשלה לא ביקר או שוחח עם משפחות החטופים שנרצחו בשבי חמאס בחודשים האחרונים וגם לא נפגש עם חטופות ששבו מהשבי וגם מסרב לפגוש משפחות חטופים שאינם מפורום הגבורה הימני כבר חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully