וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: אביו של החטוף אלמוג מאיר ג'אן הלך לעולמו שעות ספורות לפני שבנו שוחרר

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 10:14

יוסי מאיר נמצא שרוע על הרצפה בביתו שבכפר סבא, לפני שהספיק להתעדכן בבשורה המשמחת אודות בנו ששב בחיים משבי חמאס. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו לאחר שאותר ללא דופק ונשימה. נסיבות המוות נבדקות, אין חשד לפלילים

שיחת הוידאו הראשונה של אלמוג מאיר ג'אן עם חבריו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

יוסי מאיר, אביו של החטוף אלמוג ששוחרר משבי חמאס, נמצא אתמול (שבת) מת בדירתו שבכפר סבא. צוותים שהגיעו לבשר לו את הבשורה המשמחת על אודות שחרור בנו מצאו אותו שרוע על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה בבית שברחוב הגפן בעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו לאחר שנמצא ללא סימני חיים. נסיבות המוות נבדקות ואין חשד לפלילים.

אלמוג מאיר ז'אן, בן 21 מאור יהודה, נחטף ממסיבת הטבע ברעים. הוא היה חייל משוחרר שהיה אמור למחרת המסיבה להתחיל לעבוד בחברת תקשורת גדולה. באותו בוקר הספיק להתקשר לאמו אורית וסיפר לה שסגרו את האירוע כי יש טילים ויריות סביבו. הוא אמר לה שהוא אוהב אותה ומאז ניתק קשר.

יוסי מאיר ובנו אלמוג. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לא הספיקו להתאחד. יוסי מאיר ובנו אלמוג/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלמוג מאיר ז'אן עם בני משפחתו לאחר שחרורו, בי"ח שיבא, 8 ביוני 2024. דובר צה"ל
הספיק לומר לאמו שיש יריות סביבו - ונחטף. אלמוג מאיר מתאחד עם בני משפחתו בבי"ח, אתמול/דובר צה"ל

לאחר שהושב לישראל, סיפר אלמוג שכשציין את יום הולדתו בחודש מאי בשבי חמאס, המחבלים צילמו והסריטו סרטון שלו, בו הוא מבקש שיבצעו עסקה לשחרור שלו, וטענו בפניו כי יפרסמו את הסרטון בישראל. לבסוף הסרטון לא פורסם, ולאחר החילוץ אלמוג שאל את בני משפחות האם צפו בסרטון שצולם. עוד סיפר כי ראה סרטונים בהם מונפים שלטים עם תמונתו בההפגנות למען שחרור החטופים.

אתמול הותר לפרסום כי החטופים נועה ארגמני, שלומי זיו, אלמוג מאיר ז'אן ואנדרי קוזלוב חולצו בחיים במבצע במחנה הפליטים נוציראת שבמרכז הרצועה. המבצע, שתוכנן שבועות לפני כן, לווה באש כבדה מהאוויר, מהים והיבשה, כשבמקביל הפלסטינים דיווח על פצועים והרוגים רבים באזור מחנה הפליטים.

מדובר במבצע שהתרחש באופן חריג לאור יום, כשפקודת היציאה לדרך ניתנה בשעה 11:00 בבוקר. ארבעת החטופים חולצו משני מוקדים שונים במחנה הפליטים שבמרכז הרצועה. מפקד חיל האוויר, הרמטכ"ל ניתרו את מהלך המבצע מהבור בקריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully