וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צפיתם בסרטון שלי?": אלמוג צולם בידי חמאס ביום הולדתו, בתיעוד שלא פורסם לבסוף

עודכן לאחרונה: 8.6.2024 / 22:48

בסרטון שצילמו המחבלים מבקש אלמוג שתבוצע עסקה שתביא לשחרורו. אלמוג סיפר לבני משפחתו שראה סרטונים שבהם מונפים שלטים עם תמונתו בההפגנות למען שחרור החטופים בעת שהיה בשבי. נועה ארגמני סיפרה: "ראיתי טיל נכנס לתוך הבית, הייתי בטוח שאני עומדת למות"

רגעי המראת המסוק עם שלושה מהחטופים ששבו ארצה מרצועת עזה 08 ביוני 2024/דובר צה"ל

נועה ארגמני, ששוחררה היום משבי חמאס, סיפרה היום (שבת) לבני משפחתה על חוויות קשות מימי השבי, כך דווח בחדשות 13. על פי הדיווח, היא היתה יחד עם יוסי שרעבי ואיתי סבירסקי, שנהרגו במהלך החודשים מאז שנחטפו. היא היתה עדה לתקיפה של צה"ל שבמהלכה, לדבריה: "ראיתי את הטיל נכנס לתוך הבית, הייתי בטוח שאני עומדת למות. חשבתי שזהו - אבל נשארתי בחיים". בנוסף היא אמרה שבמהלך השבי היא לא הוחזקה במנהרות אלא עברה בין כמה דירות.

בנוסף, ארגמני ספרה שלעתים רחוקות הותר לה לצאת כשהיא מחופשת לערבייה, ואיפשרו לה כמה פעמים להתקלח בעת שהוחזקה בשבי, אך לא לעתים קרובות.

רגעי המפגשים המרגשים של נועה ארגמני, אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו, שחולצו היום במבצע נועז מעזה, עם בני משפחותיהם בבית החולים שיבא.. דובר צה"ל
ארגמני נפגשת עם אביה/דובר צה"ל

קרובת משפחתו של אלמוג מאיר ג'אן סיפרה היום שכאשר אלמוג ציין את יום הולדתו בחודש מאי בשבי חמאס, המחבלים צילמו והסריטו סרטון שלו בו הוא מבקש שיבצעו עסקה לשחרור שלו, וטענו בפניו כי יפרסמו את הסרטון בישראל. לבסוף הסרטון לא פורסם ולאחר החילוץ אלמוג שאל את בני משפחות האם צפו בסרטון שצולם? עוד הוא סיפר כי ראה סרטונים בהן מונפים שלטים עם תמונתו בההפגנות למען שחרור החטופים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רגעי המפגשים המרגשים של נועה ארגמני, אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו, שחולצו היום במבצע נועז מעזה, עם בני משפחותיהם בבית החולים שיבא.. דובר צה"ל
רגעי המפגשים המרגשים של נועה ארגמני, אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו, שחולצו היום במבצע נועז מעזה, עם בני משפחותיהם בבית החולים שיבא./דובר צה"ל

אור מזרחי, חבר של נועה ארגמני שחולצה גם היא מהשבי סיפר: "אנחנו רוצים לפגוש אותה. קנינו לה מתנות ובלונים ומנסים לפגוש אותה. כבר התחלתי לאבד אמונה כי פחדתי מכל הדברים שמספרים על החטופים והשבויות. הייתי בוכה בלילה ושואל מה עם נועה ופתאום שמענו את הקול שלה בסרטון. עכשיו שהיא חזרה, אני צרחתי ובכיתי עם החברות. אנחנו כל כך מאושרים שהיא כאן ולא מאמינים גם שהיא כאן ואני רועד מאושר. מחכים לראות אותה לדבר איתה לנשום אותה. אני שמח שהיא חזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully