וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות התצפיתניות לקראת פרסום סרטון החטיפה: "קשרו אותן ואמרו להן שיאנסו אותן"

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 16:32

סרטון הזוועות צפוי להתפרסם הערב ב-18:00. אחותה של קרינה ארייב אמרה כי בתיעוד נראות הבנות מבועתות ומגואלות בדם."המחבלים השפילו אותן והטרידו אותן - וזה עוד אחרי צנזור", שיתפה. אביה של לירי אלבג: "צריך לעורר את מקבלי ההחלטות ולחשוף את התמונות הקשות לצפייה"

בווידאו: התיעוד הראשון של חיסול המחבלים/קרדיט: דובר צה"ל

משפחות התצפיתניות שמוחזקות בשבי חמאס סיפרו לוואלה על סרטון חטיפתן של החיילות שייתפרסם מאוחר יותר היום (רביעי). "קיבלנו את הסרטון לפני תקופה מגורמים בצה"ל שמצאו אותו במצלמות הגוף של המחבלים", סיפרה סשה, אחותה של קרינה ארייב. "הסרטון שייתפרסם הערב הוא קשה לצפייה, ראינו רק את החלקים המצונזרים. אנשים צריכים להבין גם שיש חלקים עוד יותר קשים וזוועתיים שנחתכו".

לדבריה של סשה בסרטון נראים המוני מחבלים. "לא הצלחתי לספור אותם אפילו", תיארה. "את הבנות שנשארו בחיים הם אוזקים, אומרים אחד לשני 'איזה יפות אתן', מטרידים אותן, משפילים אותן. צריכים להבין שבכל אותו זמן של הסרטון מולן שוכבות גופות של חברות שלהן".

"זה הסרטון הכי מזעזע שראיתי על אגם עד עכשיו. הוא ממש מראה את עומק הרוע שלהם. הם לא רק באו וחטפו, הם ממש התעללו נפשית בבנות האלה", אמרה אשלי בקשי וקסמן, בת דודה של אגם ברגר. זו עוד הוכחה שהחשש הכי גדול שלנן - לאונס - הוא לא רק חשש. אנחנו מקבלים כל כך הרבה אינדיקציות שהדבר הזה באמת קורה שם. זה לא הגיוני שהן כל כך הרבה זמן שם".

"העולם מתחיל לשכוח שיש שם נשים צעירות. כרגע מרגיש שהכול תקוע. כל העולם מדבר על האג ובסוף מה שהכי חשוב זה שהחטופים יחזרו. אני כבר לא יודעת למה להאמין, אומרים דבר אחד ובסוף יוצא דבר אחר. אני מאמינה ומקווה שהסרטון יזיז דברים, הוא מזעזע ברמת אלה שראינו ב-7 באוקטובר של גופות, ועוד אחרי עריכה. במקורי יש גם רצח".

עוגת בלינצ'ס של קרינה ארייב, מתוך פרויקט מתכוני חטופים של עדי שילון ו-Foodish. באדיבות המשפחה
קרינה ארייב, מוחזקת בשבי חמאס 229 יום/באדיבות המשפחה

"קשרו אותן, אמרו להן דברים בסגנון של 'אתן בנות אחר כך לאונס', לא ציטוט מדויק אבל ברוח הזו", המשיכה. "הבנות פצועות ומבועתות, מלאות בדם. אחותי שוכבת שם ככה. הסרטון הזה הוראה לקבינט ויש אנשים שלא רצו לראות אותו כי היה להם קשה מדי. זה קל, מורידים את התריס, סוגרים את הווילון ומתעלמים. אז לא, אי אפשר להתעלם יותר. כאילו לא זוכרים שנשארו שם בנות צעירות בנות 19 שכבר הפכו להיות 20 כי לא מוציאים אותן בזמן. מתרברבים שעשו עסקה ראשונה ושוכחים שיש שם עוד בנות. מדברים במספרים של ארבע או חמש כאילו זה עדר של כבשים ולא בנות חיות. עכשיו אנחנו באים אין יור פייס, אם לא רצו בטוב, אז עכשיו לא ניתן להם לשתוק יותר על זה".

אלי אלבג, אביה של לירי, אמר כי הערב ייחשפו פרטים קשים לצפייה. "המטרה שלנו שעם ישראל ומדינת ישראל ומקבלי ההחלטות יראו ויבינו את גודל השעה", שיתף. "זה חייב לעורר את מקבלי ההחלטות, אם זה לא יעורר אז אני לא יודע מה יעיר אותם. הקבינט מתכנס היום ואני מצפה שייסגרו דברים להוצאת הבנות משם. שלא יהיה מצב שדוחים משהו בגלל עניינים פוליטיים. לא נשתוק, הם לא יוכלו להתחמק מזה".

עוד בוואלה!

3 דקות ו-10 שניות של גיהינום: הערב יפורסם סרטון חטיפת התצפיתניות מנחל עוז

לכתבה המלאה
לירי אלבג. מתוך הכתבה בדיילי מייל, אתר רשמי
לירי אלבג, מוחזקת בשבי חמאס 229 יום/אתר רשמי, מתוך הכתבה בדיילי מייל

כאמור, מטה משפחות החטופים יפרסם ב-18:00 את תיעוד חטיפת חמש התצפיתניות מבסיס נחל עוז ב-7 באוקטובר. הסרטון, שאורכו 3:10 דקות, נערך וצונזר והוא אינו כולל חלקים קשים לצפייה, הכוללים את הנרצחים הרבים בבסיס נחל עוז, את הנרצחים בתוך המיגונית ממנה נחטפו התצפיתניות, וקטעי אלימות רבים. שר הביטחון יואב גלנט הודיע, בעקבות ההצהרה, כי ייפגש עם נציגי המשפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully