וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 דקות ו-10 שניות של גיהינום: הערב יפורסם סרטון חטיפת התצפיתניות מנחל עוז

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 16:49

בסרטון שיפרסם מטה משפחות החטופים נראים הרגעים הראשונים של החיילות רגעים לאחר חטיפתן. בהודעה נמסר כי "הוא מראה את היחס האלים, המשפיל והמבזה שעברו הבנות ביום חטיפתן, ומעיד על הפחד העצום שנשקף דרך עיניהן"

חיסול חוליית מחבלים שניסתה לשגר פצמ״ר לנחל עוז/דובר צה"ל

מטה משפחות החטופים יפרסם הערב (רביעי) ב-18:00 את תיעוד חטיפת חמש התצפיתניות מבסיס נחל עוז ב-7 באוקטובר. הסרטון, שאורכו 3:10 דקות, נערך וצונזר והוא אינו כולל חלקים קשים לצפייה, הכוללים את הנרצחים הרבים בבסיס נחל עוז, את הנרצחים בתוך המיגונית ממנה נחטפו התצפיתניות, וקטעי אלימות רבים. שר הביטחון יואב גלנט הודיע, בעקבות ההצהרה, כי ייפגש עם נציגי המשפחות.

15 תצפיתניות ששירתו בבסיס נרצחו, 7 נחטפו בעודן בחיים. אורי מגידיש חולצה על ידי כוחות הביטחון לאחר 23 ימים בשבי, נועה מרציאנו נרצחה על ידי מחבלי חמאס וגופתה הוחזרה על ידי צה"ל לקבורה בישראל. לירי אלבג, קרינה ארייב, אגם ברגר, דניאלה גלבוע ונעמה לוי מוחזקות על ידי ארגון הטרור כבר 229 ימים.

חטיפת התצפיתניות מנחל עוז.. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
חטיפת התצפיתניות מנחל עוז./אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

ממטה משפחות החטופים נמסר כי הסרטון מראה את היחס האלים, המשפיל והמבזה שעברו הבנות ביום חטיפתן, ומעיד על הפחד העצום שנשקף דרך עיניהן. "כל עדות נוספת המגיעה מהחטופים זועקת את אותה אמת עצובה - חייבים להחזיר את כולם הביתה", אמרו. "הסרטון הוא כתב אישום חריף על מחדל לאומי של הפקרת החטופות והחטופים. אין משימה גדולה יותר, אין ניצחון משמעותי יותר ואין סיכוי להחזיר את התקווה לישראל ללא השבת כולם - החיים לשיקום והנרצחים לקבורה. לממשלת ישראל אסור לבזבז אפילו רגע אחד נוסף - עליה לחזור לשולחן המו"מ עוד היום".

לפני כארבעה חודשים עיתון ה"דיילי מייל" הבריטי הקדיש את כתבת השער שלו לצעירות הישראליות שנותרו בשבי חמאס, וחשף תמונות שלהן מהשעות שלאחר החטיפה לצד תמונות מהחיים מלפני מתקפת הטרור הרצחנית ה-7 באוקטובר.

"הצפייה בפרצופים המבועתים של ארבע הנערות המוכתמות בדם, המוצגות על ידי חמושים של חמאס, הייתה מעבר לסיוט הגרוע ביותר של הוריהן", נכתב בעיתון. בתמונות, שלפי הדיילי מייל מוצגות הצעירות כ"צללים של עצמן", מופיעות לירי אלבג, קרינה ארייב, דניאלה גלבוע ואגם ברגר, והן צולמו כמה שעות לאחר החטיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully