וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים נכחו בהלוויה של עמית בוסקילה, שגופתה נחטפה לרצועת עזה וחולצה ע"י צה"ל

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 22:43

הלוויתה של עמית, בת 28,התקיימה בבית העלמין בקרית גת. ביום שישי הודיע צה"ל על חילוץ גופתה מצפון הרצועה, יחד עם גופות החטופים איציק גלרנטר ושני לוק. השלושה נרצחו באכזריות באירועי 7 באוקטובר. אביה ספד לה: "שילמת בחייך את המחיר על ארץ ישראל"

הלוויית עמית בוסקילה/מערכת וואלה

עמית בוסקילה בת ה-28 הובאה היום (ראשון) למנוחות בבית העלמין בקרית גת. אלפי בני משפחה וחברים ליוו את הצעירה בדרכה האחרונה. ביום שישי הודיע צה"ל על חילוץ גופתה מצפון הרצועה, יחד עם גופות החטופים איציק גלרנטר ושני לוק. השלושה נרצחו באכזריות באירועי 7 באוקטובר וגופותיהם נלקחו לרצועת עזה.

סיאל בוסקילה האח ספד לאחותו ואמר : עמית נלקחה מאיתנו, הגופה שלה החוזקה על ידי בני נוולה, וגופתה הוחזרה לנו על ידי חיילנו הקדושים, עמית הייתה האור, השמש, היה לו עוז ואומץ, הייתי גאה בחוזק שלך, אחותי הקטנה האהובה, מי ימלא את הבית בשמחה, נרצחת כי את יהודיה, מילותייך האחרונות היו שמע ישראל, האמונה שלך בבורא עולם תמיד תהיה איתנו".

עמית בוסקילה שנחטפה לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גופתה חולצה מהרצועה: עמית בוסקילה הובאה למנוחות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אילנה, אמה של עמית ספדה לה: "התפללתי והאמנתי לסוף אחר, עמית הצדקת שלי, 28 שנים זכיתי איתך, הפרח שלי, זן נדיר. שמחת החיים, את ההשראה שלי. את הנשמה שלי, את קדושה וצדקת, גיבורה אמיתית. לא נוותר אף פעם לבני העוולה שרצחו אותך הבטחתי לביבי נתניהו ראש הממשלה, לא נוותר לבני עוולה. זכיתי לילדה לתפארת".

האבא מאיר ספד לבתו ואמר כי "עמית אהובה שלי, תראי כמה אנשים באו ללוותך, לא לחתונתך. כולם שמעו את דברייך האחרונים דבהם הכרת טובה לבני משפחתך. עמית, ביתי שילמת בחייך את המחיר על ארץ ישראל, צבא של גיבורים שהחזיר אותך מעזה, את בעולם שכולו טוב ואותנו השארת שבורים. מי יתן וחיילי צה"ל יחזרו בריאים ושלמים ועטרת ניצחון על ראשהם".

עוד בוואלה!

השמות והפרטים: אלו החטופים שגופותיהם אותרו ברצועה

לכתבה המלאה
הלוויה של עמית בוסקילה. ללא קרדיט, אתר רשמי
"מאות בני משפחה וחברים ליוו את בוסקילה בדרכה האחרונה". ההלוויה בקרית גת/אתר רשמי, ללא קרדיט
הלוויה של עמית בוסקילה. TPS
הלוויה של עמית בוסקילה/TPS

שמעון אטיאס, דודה של עמית אמר כי "עמית שלי ככה תמיד קראתי לך, אני לא מאמין שאני עומד כאן, במקום מסיבת הודיה - אנחנו עומדים כאן בבית העלמין. גם ברגעים שראית את המוות, הודית לי על כל השנים , כמה את חסרה לנו, כמה יחסרו השבתות והחגים שהיית מכניסה לנו את השמחה".

לאחר מכן, השמיע שמעון את ההקלטה של השיחה האחרונה של עמית, בה היא נשמעת אומרת 'שמע ישראל'. "מצטער עמית שלא הצלחתי להחזיר אותך", הוסיף אטיאס.

הלוויה של עמית בוסקילה. TPS
הלוויה של עמית בוסקילה/TPS
הלוויה של עמית בוסקילה. ללא, אתר רשמי
הלוויה של עמית בוסקילה/אתר רשמי, ללא

"ממידע מודיעיני מאומת שברשותנו יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה נרצחו במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר בעיקול מפלסים, וגופותיהם נחטפו לעזה על ידי מחבלי חמאס", אמר תא"ל דניאל הגרי בהצהרתו. "גופותיהם של החטופים חולצו במהלך מבצע משותף של כוחות צה"ל והיחידה המבצעית של השב"כ, על בסיס מידע שעלה גם בחקירות שב"כ של מחבלים שנעצרו בשטח הרצועה ובהכוונה מודיעינית של מפקדת השבויים והנעדרים שבאגף המודיעין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully