וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמות והפרטים: אלו החטופים שגופותיהם אותרו ברצועה

עודכן לאחרונה: 17.5.2024 / 20:25

גופותיהם של שני לוק, עמית בוסקילה ואיציק גרלנטר אותרו וחולצו במבצע משולב של צה"ל ושב"כ, בכך נוספו לרשימה העגומה של נרצחי 7 באוקטובר. השלושה נרצחו במסיבה ברעים, גופותיהם נלקחו לרצועה

תפילה להחזרת חטופים/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

גופותיהם של שני לוק, עמית בוסקילה ואיציק גרלנטר אותרו וחולצו מרצועת עזה, ונוספו לרשימה העגומה של נרצחי 7 באוקטובר. כך, פרסם הערב (שישי) דובר צה"ל דניאל הגרי בהצהרה שנשא. השלושה נחטפו מהמסיבה ברעים במהלך אותה שבת.

שני לוק נחטפה ממסיבת הטבע "נובה" סמוך לקיבוץ רעים, עם פתיחת מבצע "חרבות ברזל". במהלך השבועות האחרונים, הופץ סרטון בו נראת שני מובלת על משאית כשהיא ערומה למחצה, כשמסביבה מחבלים צועקים. לוק הייתה אמנית קעקועים ישראלית בעלת אזרחות גרמנית. דודתה סיפרה מוקדם יותר החודש לעיתון הגרמני "דר שפיגל" כי שני היתה סרבנית גיוס מטעמי מצפון ופציפיסטית.

תחילה, קיוותה המשפחה כי, למרות הסרטון המחריד, שני עדיין בחיים וניסתה להביא לשחרורה. בני המשפחה קיוו כי שני רק מחוסרת הכרה באותו הסרטון ולא מתה, וכי היא הובאה לבית חולים. ב-30 באוקטובר פרסמה אחותה של שני, עדי לוק, הודעה על מות אחותה בחשבון האינסטגרם שלה. "בצער רב אנו מודיעים על מותה של אחותי, שני ניקול לוק, שהייתה ב-7 באוקטובר במסיבת הדמים ברעים", נכתב בהודעה.

שני לוק שנחטפה על ידי חמאס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שני לוק שנחטפה על ידי חמאס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עמית בוסקילה גם היא נחטפה ב-7 באוקטובר מהמסיבה. שמעון בוסקילה, דודה, תיאר כיצד האחיינית שלו מתקשרת אליו להגיד שיש מחבלים סביבם: "שומעים בהקלטה שהיא מתחננת שלא ירו בה. שמעתי יריות ומאז לא שמענו כלום. הייתי שעה וחצי על הקו ואני שומע את המחבלים אומרים שיש עוד ועוד אנשים. אף אחד לא יודע איפה הם". לבוסקילה מלאו 28 בזמן שהיתה בשבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עמית בוסקילה שנחטפה לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עמית בוסקילה שנחטפה לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
החטוף איציק גלרנטר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
החטוף איציק גלרנטר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

איציק גלרנטר בן ה-56 נחטף לעזה ב-7 באוקטובר מהמסיבה ברעים, לשם נסע עם חברים. משפחתו גילתה במקרה שהוא היה שם. מאז לא התקבל מידע על מה שעלה בגורלו. לגלרנטר ארבעה ילדים ושלושה נכדים.

עילי, בנו של גלרנטר, אמר: "קיבלנו הודעה מהקצינים המלווים שהודיעו על המבצע להחזרת הגופות ושיש זיהוי ודאי של אבא. פה מסתיים חוסר הודאות ואנחנו יודעים מה עלה בגורלו, למרות שאין מידע שיעזור לפענח מה קרה. אנחנו בתחושות קשות, במשך שבעה-שמונה חודשים אתה מחזיק את עצמך בתקווה שיחזור, עם כמה שהיה קשה. זאת כאפה בפעם השנייה אחרי הפעם הראשונה ששמענו מה קרה בהתחלה".

הוא הוסיף: "עכשיו לפחות נוכל לקבל ודאות ולהביא אותו לקבורה, זה לא מובן מאליו. יכולנו גם לא לדעת כל החיים מה איתו כמו רון ארד. אנחנו מחזקים את כוחות הביטחון על הפעולה ההירואית הזאת ואת שאר משפחות החטופים שעוד לא יודעות מה עלה בגורל יקיריהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully