וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: חולצה גופתו של החטוף רון בנימין מרצועת עזה

עודכן לאחרונה: 18.5.2024 / 20:25

גופתו של רון, בן 53, נלקחה לרצועה לאחר שנרצח באכזריות עם הגעתו לעיקול מפלסים, כך מסר דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי בהצהרה שנשא הערב. גופתו חולצה יחד עם גופותיהם של החטופים יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה שצה"ל הודיע אמש על חילוץ גופותיהם מהרצועה

הצהרת דובר צה"ל - צה"ל החזיר את גופת החטוף רון בנימין/דובר צה"ל

גופתו של החטוף רון בנימין חולצה מרצועת עזה, כך הודיע הערב (שבת) תת אלוף דניאל הגרי בהצהרה מיוחדת שנשא. עוד נמסר כי גופתו של רון נחטפה לרצועה לאחר שנרצח באכזריות עם הגעתו לעיקול מפלסים. עם חילוץ גופתו, במבצע משותף של שב"כ וצה"ל, חולצו גם גופותיהם של החטופים יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה.

"מטה המשפחות להחזרת החטופים מרכין ראשו ומבכה עם קבלת הידיעה הקשה על רציחתו של רון בנימין על ידי מחבלי חמאס, וחטיפת גופתו לעזה", נמסר ממטה המשפחות. "השבת גופתו לישראל היא משימה קדושה, שמאפשרת למשפחתו להעניק לו מנוחת עולמים באדמת ישראל".

עוד הוסיפו: "128 חטופים ממתינים להיגאל ולשוב לישראל כבר 225 ימים ולילות ארוכים. על ממשלת ישראל להתמקד במשימה היחידה שחשובה, להוציא צוותי מו"מ עוד הערב, ולהילחם על השבתם הביתה - החיים לשיקום, והנרצחים לקבורה בכבוד, כפי שהתאפשר לרון בנימין הערב. רון בנימין, בן 53, נשוי לאיילת ואב לשי וגיל, היה אדם משפחתי, אהב רכיבת אופניים והיה נוהג לצאת בכל שבת לרכיבה, כמו בשבת השחורה בה נחטף מאיזור קיבוץ בארי בזמן שהיה בטיול רכיבה".

רון בנימין, חטוף בעזה. מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, אתר רשמי
רון בנימין שגופתו חולצה מרצועת עזה/אתר רשמי, מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

משפחתו של רון בנימין קיבלה את הבשורה לפיה רון נחטף לעזה 57 ימים אחרי הטבח של 7 באוקטובר. מכוניתו של רון, בן 53, נשוי ואב לשתי בנות, נמצאה ליד צומת מפלסים עם סימני ירי. הוא עצמו עסק ברכיבה על אופניים ליד קיבוץ בארי כאשר נחטף. לפני החטיפה, שלח לביתו הודעה מוקלטת שבה אמר: "אני לא יודע לאן ללכת, זה מעל הראש, תשמעי את הבומים פה. זה בא מעזה, טילים מעל הראש שלנו. אני בבארי שזה מול עזה. טוב, אני אצא לדרך. לא יודע, אני מקווה שיהיה בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שני לוק ,איציק גלרנטר עמית בוסקילה. -, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נרצחו באכזריות וגופותיהם נלקחו לרצועה. עמית בוסקילה, שני לוק ואיציק גלרנטר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, -

אמש, הודיע הגרי על חילוץ גופותיהם של שני לוק, עמית בוסקילה ויצחק גלרנטר מצפון רצועת עזה, לאחר שנחטפו מהמסיבה ברעים במהלך אירועי הטרור של 7 באוקטובר. "ממידע מודיעיני מאומת שברשותנו יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה ז"ל נרצחו במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר בעיקול מפלסים, וגופותיהם נחטפו לעזה על ידי מחבלי חמאס", אמר הגרי, "גופותיהם של החטופים חולצו במהלך מבצע משותף של כוחות צה"ל והיחידה המבצעית של השב"כ, על בסיס מידע שעלה גם בחקירות שב"כ של מחבלים שנעצרו בשטח הרצועה ובהכוונה מודיעינית של מפקדת השבויים והנעדרים שבאגף המודיעין". מיד לאחר הפעולה, הועברו הגופות למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully