וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות הפגינו מול ביתו של גנץ: "אם אין עסקה, צא מהממשלה"

עודכן לאחרונה: 3.5.2024 / 13:35

עשרות אנשים, בהם חיילי מילואים ופעילים מכל רחבי הארץ, הגיעו להפגין מול ביתו של השר בראש העין. המוחים מאשימים את הממשלה בסדרה של כשלים חמורים - החל ממחדלי החטיפה של חיילי צה"ל והאזרחים על ידי חמאס, ההזנחה של המפונים והיעדר ההכרעה ברצועה: "גנץ, זה עלייך"

בווידאו: אביו של החטוף נמרוד כהן מפגין מול ביתו של בני גנץ/צילום: חני ברוכין

עשרות מוחים הגיעו היום (שישי), שבוע שני ברציפות, להפגין מול ביתו של השר בני גנץ בראש העין. בין המפגינים הגיעו גם חיילי וחיילות מילואים שגויסו במערכה האחרונה בעזה, ופעילים ופעילות מכל רחבי הארץ. ההפגנה שהתרחשה מול ביתו של גנץ נערכה בהובלת תנועת "דורשינוי", "בונות אלטרנטיבה", החזית הוורודה, מטה המאבק - חופשי בארצנו, עד כאן ואמהות בחזית.

המפגינים האשימו את הממשלה בסדרה של כשלים חמורים - החל ממחדלי החטיפה של חיילי צה"ל והאזרחים על ידי חמאס, עבור ההזנחה של אלפי המפונים מהדרום והצפון בעקבות המערכה, וכלה בהיעדר הכרעה מול חמאס למרות המחיר הכבד בחיי אדם ובפגיעה בעורף. חלקם החזיקו שלטים בצורת עלים וקראו "גנץ, אל תהיה עלה תאנה של הממשלה הכושלת בתולדות ישראל".

הפגנה נגד הממשלה ובעד עסקת חטופים מול ביתו של השר בני גנץ בראש העין. גיל לוין, אתר רשמי
"אל תהיה עלה תאנה בממשלה הכושלת בתולדות ישראל". הפגנה מול ביתו של בני גנץ בראש העין/אתר רשמי, גיל לוין

במוקד הקריאות של המפגינים עומדת הדרישה מהשר בני גנץ ומפלגת המחנה הממלכתי לפרוש מהקואליציה הנוכחית בראשות נתניהו ובן גביר במידה ולא תהיה עסקת חטופים, ולהוביל מהלך נחוש לפיזור הכנסת והליכה לבחירות חדשות בהקדם האפשרי.

אביו של נמרוד כהן, חייל שנחטף לעזה בשבת השחורה, פנה לשר ישירות ואמר: "בני גנץ, מדבר איתך אבא של חייל שחטוף בעזה. אתה בממשלה הזאת, יש לך לך אחריות. למה אתה לא יוצא לדבר איתנו, למה אין לך אומץ לצאת אלינו? בוא עכשיו תראה שאתה גבר, תרד להגיד לנו מה אתם עושים בממשלה הזאת, בנוגע לגורל החטופים, בנוגע לגורל של הבן שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הפגנה נגד הממשלה ובעד עסקת חטופים מול ביתו של השר בני גנץ בראש העין. גיל לוין, אתר רשמי
"למה אתה לא יוצא לדבר איתנו, למה אין לך אומץ לצאת אלינו?". הפגנה מול ביתו של בני גנץ בראש העין/אתר רשמי, גיל לוין

מטעם תנועת "דרושינוי" נמסר כי "זהו זמן להכרעות. החזרת החטופים או הפקרתם. פירוק הממשלה הכושלת בתולדות ישראל או שימורה. החלפת חמאס בעזה ביום שאחרי או שימורו. גנץ - זה עליך. אתה שותף לממשלה הזאת. אתה שותף למחדליה. אם אין עסקה, פרק את הממשלה. אל תהיה עלה תאנה. דור ה-7 באוקטובר לא יסלח למי שיפקיר את החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully