וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה מחוץ לקובייה: בנו של יהודה נחטף לעזה - עמיתיו לעבודה התייצבו לצדו

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 12:11

עובדי חברת ההייטק בה עובד יהודה, אביו של הרב"ט נמרוד כהן בן ה-19, עמלו על פתירת קוביות הונגריות שביחד הפכו למיצג להשבת החטופים - בעקבות תחביבו של הבן החטוף. גם הקובייה המפויחת שנותרה בטנק ממנו נחטף הוצגה במשרדי החברה: "העובדים מכירים אותו מאז שהיה ילד"

בוידאו: מפגינים ומשפחות חטופים חוסמים את איילון דרום/צילום: ארז הראל

עובדי חברת ההייטק "אפלייד מטיריאלס" פתרו ביומיים האחרונים קוביות הונגריות שביחד הפכו למיצג להעלאת המודעות להחזרתו של החייל החטוף נמרוד כהן בן ה-19 - שאביו, יהודה, הוא מהנדס העובד בחברה. אחד מסימני ההיכר של נמרוד, כפי שמספרים בני משפחות וחבריו, היה קובייה הונגרית, אותה היה נושא עימו לכל מקום.

נמרוד, תושב רחובות, שירת בצה"ל כרב"ט כשנחטף על ידי המחבלים ב-7 באוקטובר. בטנק ממנו נחטף בבוקר ה-7 באוקטובר, נמצאה קובייה מפויחת, שהוצגה בכניסה לקמפוס החברה בפארק המדע בעיר בימי האתגר המיוחד.

"אביו עובד בחברה מזה 27 שנה. כילד, נמרוד היה מגיע עם אביו לאירועי חברה - ורבים מהקולגות של יהודה מכירים אותו שנים ארוכות. לנמרוד אח גדול ואחות תאומה המחכים לו בבית", סיפרו בחברה. "הוא אוהב לטייל בארץ ובעולם, הדריך בארגון הנוער של סיירות קק"ל ולמד במגמת הנדסת תוכנה בתיכון. חובב מוסיקה בסגנונות רבים, אוהב לשחק במשחקי מחשב, לבלות עם חברים ובעל אוסף מטורף של קלפים ממקומות שונים בעולם". בשבוע הבא, החברה תקיים מפגן תמיכה ציבורי במשפחת כהן ובמאבק לשחרור החטופים.

הקובייה המפויחת של נמרוד שנמצאה בתוך הטנק השרוף ממנו נחטף, 27 במרץ 2024. ארז הראל
הקובייה המפויחת של נמרוד שנמצאה בתוך הטנק השרוף ממנו נחטף, 27 במרץ 2024/ארז הראל
יהודה, אבא של נמרוד כהן בהפגנת משפחות חטופים בדרישה לקיום עסקה,  דרך בגין תל אביב, 26 במרץ 2023. ארז הראל
יהודה, אבא של נמרוד כהן בהפגנת משפחות חטופים בדרישה לקיום עסקה, דרך בגין תל אביב, 26 במרץ 2023/ארז הראל

על רקע הקשיים במו"מ לעסקת חטופים, יהודה שיתף שהוא כבר מתקשה להישאר אופטימי. "אני לא אופטימי ואני לא רואה שום התקדמות", סיפר בכאב. "הבן שלי הוא חייל. הוא נמצא בסוף הרשימה אז התחושה שלי שבקצב הזה, אם תהיה עסקה הומניטרית, עד שיגיעו לבן שלי זה ייקח עוד הרבה זמן. הממשלה צריכה לבלוע את הגלולה המרה ולצאת מהמחשבה על תמונת ניצחון. הם צריכים ללכת על עסקה כוללת שתשחרר את כל החטופים: חיילים, נשים, גברים, זקנים, ילדים, חיים ומתים - עסקה כוללת שבתמורה ישלמו את מה שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully