וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר סערת המחבל בבית החולים, הוא הועבר לאסותא: "לא לוקחים צד במיקום טיפולו"

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 18:48

אחרי הסערה והביקורת סביב אשפוזו של העציר הביטחוני בבית החולים הדסה בירושלים, הוא הועבר למתקן כליאה בטחוני וחזר לטיפול בבית החולים הדרומי. שר הבריאות אמר בהתייחסות למקרה כי "לא יאפשר למחבלים אשפוז בביה"ח בישראל". אסותא: "לא לוקחים צד"

אב שכול במחאה על אשפוז עציר ביטחוני שנטען כי הוא מחבל נוחבה: "הוא רוצח, תתביישו"/הרצל חג'אג'

העציר הביטחוני שאשפוזו הוביל לסערה, אושפז היום (חמישי) בבית החולים אסותא שאשדוד, זאת לאחר שרק אתמול הועבר למתקן כליאה ביטחוני, בשל ביקורת קשה על היותו מאושפז בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים.

בית החולים אסותא מסר בתגובה לאשפוז המחבל כי "מדובר בעציר בטחוני שהובא ונמצא באחריות משרד הבריאות, הצבא וייתר גורמי הבטחון. ביה"ח לא מכיר או מעודכן בנסיבות מעצרו של עציר זה או אחר וביה"ח איננו צד בסוגיה היכן הוא יטופל. כל שאלה בנושא צריכה להיפנות למשרד הבריאות".

שר הבריאות אוריאל בוסו. חיים דוד, אתר רשמי
"לא נאפשר הכנסת מחבלים לבתי חולים בישראל". בוסו/אתר רשמי, חיים דוד

אתמול הגיבו בסביבתו של שר הבריאות, אוריאל בוסו, ואמרו כי "השר רואה במחבלי הנוחבה בני מוות, המדיניות שלו ברורה. היא לא השתנתה וגם לא תשתנה - לא נאפשר הכנסת מחבלים לבתי חולים בישראל".

יחד עם זאת, טענו אותם גורמים כי ישנם מקרים נקודתיים בהם מערכת הביטחון מבקשת לטפל במחבל שנתפס, על מנת שיוכלו לתחקר אותו. במקרים אלו, "ניתן אישור של אנשי מקצוע רפואי לטפל נקודתית במחבל, וכן להחזירו במיידית לאחר מכן למתקן הצבאי, כפי שקרה במקרה זה".

לאור מעבר המחבל לבית החולים מתארגנת מחאה היום בשעה 21:00 באסותא: "בושה שיש מחבל בבית חולים במדינת ישראל ! יש חטופים בעזה, חיילים שנלחמים עלינו יום יום ואנחנו מטפלים במחבלים שרצחו, אנסו וחטפו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בי"ח הציבורי אסותא אשדוד, 7 בספטמבר 2022. דוברות בי"ח אסותא, אתר רשמי
"בית החולים אינו צד בסוגייה היכן יטופל המחבל". בית חולים אסותא באשדוד/אתר רשמי, דוברות בי"ח אסותא

אתמול הגיע הרצל חג'אג', אביה של סגן שיר חג'אג' שנרצחה בפיגוע דריסה בירושלים לפני 7 שנים, לחדרו של עציר ביטחוני שנטען שהוא מחבל נוחבה, והביע מחאה על אשפוזו במרכז הרפואי הדסה הר הצופים. "בושה של בית חולים, בהדסה מטפלים במחבלים שרצחו, אנסו, שחטו וביזו את בנותינו ויקירנו ואת כל עם ישראל", אמר. "הגיע הזמן ששר הבריאות אוריאל בוסו מי שאחראי על בתי החולים יעביר הוראה שלא מטפלים במחבלים בבתי החולים".

סגן שירה חג'אג' נרצחה בפיגוע דריסה בשכונת ארמון הנציב בירושלים בחודש ינואר 2017. לצידה נרצחו גם סגן-משנה ארז אורבך, סגן יעל יקותיאל וסגן-משנה שירה צור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully