וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב שכול במחאה על אשפוז עציר ביטחוני שנטען שהוא מחבל נוחבה: "הוא רוצח, תתביישו"

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 15:01

הרצל חג'אג', אביה של סגן שיר חג'אג' שנרצחה בפיגוע לפני 7 שנים, תקף את הצוות בהדסה הר הצופים. "בושה, מטפלים במחבלים שרצחו אנסו שחטו וביזו את בנותינו ויקירנו". מהמרכז הרפואי נמסר: "כל עציר בטחוני מובא באחריות ובהחלטת משרד הבריאות, גורמי הבטחון או הצבא"

אב שכול במחאה על אשפוז עציר ביטחוני שנטען כי הוא מחבל נוחבה: "הוא רוצח, תתביישו"/הרצל חג'אג'

הרצל חג'אג', אביה של סגן שיר חג'אג' שנרצחה בפיגוע דריסה בירושלים לפני 7 שנים, הגיע היום (רביעי) לחדרו של עציר ביטחוני שנטען שהוא מחבל נוחבה, והביע מחאה על אשפוזו במרכז הרפואי הדסה הר הצופים: "בושה של בית חולים, בהדסה מטפלים במחבלים שרצחו אנסו שחטו וביזו את בנותינו ויקירנו ואת כל עם ישראל. הגיע הזמן ששר הבריאות אוריאל בוסו מי שאחראי על בתי החולים יעביר הוראה שלא מטפלים במחבלים בבתי החולים".

בעקבות הטענות על אשפוז העציר הביטחוני, במרכז הרפואי הדסה ביקשו להבהיר: "כל עציר בטחוני המטופל בבתי החולים בישראל מובא באחריות ובהחלטת משרד הבריאות, גורמי הבטחון או הצבא. הדסה לא מעודכנת בפרטי מעצרו ונסיבותיו של עציר כזה או אחר ובוודאי שאינה מהווה צד כלל באשר להחלטה היכן יטופל".

שיר חג'אג', הרוגה בפיגוע הדריסה בארמון הנציב בירושלים. ינואר 2017. באדיבות המצולמים
נרצחה בפיגוע דריסה לפני 7 שנים. סגן שירה חג'אג'/באדיבות המצולמים

סגן שירה חג'אג' נרצחה כאמור בפיגוע דריסה בשכונת ארמון הנציב שבירושלים בחודש ינואר 2017. לצידה נרצחו גם סגן-משנה ארז אורבך, סגן יעל יקותיאל וסגן-משנה שירה צור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully