וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הסערה: המחבל שטופל בהדסה הועבר למתקן כליאה

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 21:17

העציר הביטחוני שנטען כי הוא מחבל נוח'בה הועבר למתקן כליאה ביטחוני, זאת בצל הביקורת על אשפוזו בבית החולים בירושלים - ומחאת האב השכול שביקר בחדרו. שר הבריאות: "המחבלים בני מוות, לא נאפשר את הכנסתם לבתי החולים בישראל"

אב שכול במחאה על אשפוז עציר ביטחוני שנטען כי הוא מחבל נוחבה: "הוא רוצח, תתביישו"/הרצל חג'אג'

לאחר הסערה: העציר הביטחוני שטופל בביה"ח הדסה הר הצופים בהוראת משרד הבריאות וצה"ל הועבר על ידי כוחות הביטחון למתקן כליאה בטחוני, כך נמסר היום (רביעי) מבית החולים.

בהמשך לכך, בסביבתו של שר הבריאות, אוריאל בוסו, מסרו לוואלה! כי "השר רואה במחבלי הנוחבה בני מוות, המדיניות שלו ברורה. היא לא השתנתה וגם לא תשתנה - לא נאפשר הכנסת מחבלים לבתי חולים בישראל".

יחד עם זאת, טוענים אותם גורמים כי ישנם מקרים נקודתיים בהם מערכת הביטחון מבקשת לטפל במחבל שנתפס, על מנת שיוכלו לתחקר אותו. במקרים אלו, ניתן אישור של אנשי מקצוע רפואי לטפל נקודתית במחבל, וכן להחזירו במיידית לאחר מכן למתקן הצבאי, כפי שקרה במקרה זה.

שר הבריאות אוריאל בוסו. חיים דוד, אתר רשמי
"לא נאפשר הכנסת מחבלים לבתי חולים בישראל". בוסו/אתר רשמי, חיים דוד

מוקדם יותר היום, הגיע הרצל חג'אג', אביה של סגן שיר חג'אג' שנרצחה בפיגוע דריסה בירושלים לפני 7 שנים, לחדרו של עציר ביטחוני שנטען שהוא מחבל נוחבה, והביע מחאה על אשפוזו במרכז הרפואי הדסה הר הצופים. "בושה של בית חולים, בהדסה מטפלים במחבלים שרצחו, אנסו, שחטו וביזו את בנותינו ויקירנו ואת כל עם ישראל", אמר. "הגיע הזמן ששר הבריאות אוריאל בוסו מי שאחראי על בתי החולים יעביר הוראה שלא מטפלים במחבלים בבתי החולים".

סגן שירה חג'אג' נרצחה בפיגוע דריסה בשכונת ארמון הנציב בירושלים בחודש ינואר 2017. לצידה נרצחו גם סגן-משנה ארז אורבך, סגן יעל יקותיאל וסגן-משנה שירה צור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully