וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג: "הפגנה היא זכות בסיסית, אבל אלימות היא קו אדום שאסור לחצות"

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 18:11

נשיא המדינה הגיע עם רעייתו לאירוע חתני בר ובת המצווה של ארגון יתומי צה"ל והדגיש את הקרע בעם לאור ההפגנות בימים האחרונים. "מחאות הן דבר הכרחי אך יש דרך להתווכח ולחלוק", אמר. "הפילוג הפנימי הוא תמריץ גדול עבור האויבים שלנו", הוסיף

בווידאו: מפגין משליך לפיד בוער לעבר פרש בהפגנה בירושלים 02.04.24/דוברות המשטרה

נשיא המדינה, יצחק הרצוג אמר היום (חמישי) באירוע חתני בר ובת המצווה של ארגון יתומי צה"ל והתייחס למחאות שהולכות ומחריפות. בהן ההפגנה שהתקיימה מול מעון ראש הממשלה ובה ניסו לפרוץ את השערים ועימותים בין המפגינים לשוטרים.

"זכות ההפגנה והמחאה היא מזכויות היסוד בדמוקרטיה שלנו, ושהפגנות הן דבר הכרחי ונחוץ בחברה הישראלית", אמר הנשיא בפתח דבריו. "אבל יש דרך להתווכח ואיך לחלוק, למחות ולהפגין. אלימות היא קו אדום שאסור לחצות בשום פנים ואופן". הרצוג הדגיש שהפילוג הפנימי הוא תמריץ גדול עבור האויבים שלנו ש"עוקבים אחריו בשמחה", ואמר ש"בימים המתוחים שאנו נתונים בו אסור לחזור לשישה באוקטובר. בנפשנו הדבר".

מפגינים עם לפידים מקיפים את מעון רה"מ בירושלים 02 באפריל 2024. רוני כנפו
מפגינים עם לפידים מקיפים את מעון רה"מ בירושלים 02 באפריל 2024/רוני כנפו
נשיא המדינה יצחק הרצוג  במכינת ״בני דוד״ בעלי, 18 במרץ 2024. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה יצחק הרצוג במכינת ״בני דוד״ בעלי, 18 במרץ 2024/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

בהתייחס לאירוע שלשמו הגיע אמר: "לפני כמה ימים הגיעה אלינו בהפתעה לבית הנשיא רוחמה הרשקוביץ, אימו של רס"מ יוסי הרשקוביץ שנפל בקרבות בעזה. יוסי היה מנהל בית הספר 'פלך' בנים. מיכל ואני התרגשנו מאד לפגוש אותה, ואפילו יותר התרגשנו כשהיא ביקשה מאיתנו, בדמעות, דבר אחד בלבד: לעשות הכול כדי לעצור את הקרע בעם כדי למלא את צוואתו של יוסי ולשמור על אחדות ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully