וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע המתיחות מול איראן: צה"ל הכריז על השהיית יציאות של היחידות הלוחמות

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 11:11

הודעה זו מתווספת להחלטת הצבא על גיוס מילואים למערך ההגנה האווירית, והגברת הדריכות בזירה הצפונית וסביב העיר אילת. בעקבות חיסולו של בכיר משמרות המהפכה בתקיפה המיוחסת לישראל בסוריה, הנהגת המדינה הבטיחה לנקום בישראל

התקיפה שבה חוסל בכיר משמרות המהפכה בדמשק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צה"ל הודיע היום (חמישי) על השהיית יציאות זמנית של היחידות הלוחמות. זאת, על רקע המתיחות האזורית הגוברת בעקבות חיסול בכירים במשמרות המהפכה בסוריה ביום שני האחרון. "צה"ל נמצא במלחמה וסוגיית פריסת הכוחות נבחנת כל העת בהתאם לצורך", נמסר בהודעת הצבא.

הודעה זו מתווספת להחלטת צה"ל על גיוס מילואים למערך ההגנה האווירית, שפורסמה אתמול. בנוסף פורסם כי בצה"ל העלו את רמת הדריכות בזירה הצפונית וסביב העיר אילת - בדגש על יחידות הבקרה האוויריות וההגנה האווירית.

ההרס בזירת התקיפה בדמשק, שבה חוסל בכיר במשמרות המהפכה של איראן. רויטרס
התקיפה בה חוסלו הבכירים האיראניים בסוריה, ביום שני/רויטרס

הנהגת איראן הבטיחה לנקום בישראל בעקבות התקיפה בדמשק, בה נהרגו בכירים במשמרות המהפכה. התקיפה פגעה במבנה במתחם השגרירות האיראנית בשכונת היוקרה אל-מזה בירת סוריה, והרגה שבעה מחברי הארגון - בהם שני גנרלים בכירים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
תיעוד מהאימונים של חיל האוויר 27 במרץ 2024. דובר צה"ל
מטוס קרב של חיל האוויר/דובר צה"ל

החשש בצה"ל כי האיראנים ינסו באמצעות מליציות שיעיות בעיראק, תימן, סוריה ואף לבנון לאתגר את חיל האוויר דרך שיגורי רקטות, טילים וכלי טיס לא מאוישים. גורם צבאי אישר כי בשלב הזה תוגברו יחידות נקודתית, וכמו כן קציני הקישור לרשויות מקומיות הונחו לרענן נהלים - אך לא מעבר לזה.

גורמי ביטחון אמרו כי הם לא פוסלים אפשרות שנקמה איראנית תגיע ממקום לא צפוי ברחבי העולם נגד סמלי שלטון ישראלים או אישים, ובעלי תפקידים תודרכו בהתאם להגביר את רמת הערנות לכל פרט חריג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully