וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה על ההפגנה בירושלים: "נראתה כמו הפיכה אלימה במדינה דיקטטורית"

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 16:46

הרוחות סוערות אחרי ההפגנה שיצאה משליטה מול מעון רה"מ. 3 מפגינים שוחררו למעצר בית, ובמשטרה הגישו ערר: "התמונות מזכירות אירועי הפיכה במדינות דיקטטוריות, בסופן השליט הובל בכח לרחוב אחרי שנפרצו המחסומים". עם זאת, הובהר כי בשום שלב לא נשקפה סכנה לרה"מ ומשפחתו

בווידאו:אלימות במחאות בירושלים/דוברות משטרת ישראל

בית משפט השלום בירושלים הורה היום (רביעי) על שחרורם בתנאים מגבילים של שלושה מפגינים שנעצרו אתמול במחאה מול בית רה"מ בעיר. במשטרה קיבלו עיכוב ביצוע והגישו ערר לבית משפט המחוזי נגד שחרורם.

לפי המשטרה, אחד החשודים נשכב מתחת למכת"זית, אחר השליך גדרות לעבר שוטרים ואחד נוסף חשוד בשבירת אדנית והתעמת עם שוטרים. במשטרה טוענים כי השלושה "לקחו חלק בפריצה אלימה לעבר מעון ראש הממשלה. לא מדובר באירוע ספונטני שהתלקח תוך כדי מחאה לגיטימית שנעשתה קודם לכן, אלא באירוע שיצא אל הפועל לאחר שתוכנן".

בווידאו: מפגין נשכב מתחת למכת"זית במהלך ההפגנה מול מעון רה"מ בירושלים 02.04.24/צילום: סאטוויו, רוני כנפו. עריכת וידאו: שירן גולן.

עוד תוקפים במשטרה את התנהלות המפגינים, ומציינים בערר כי "כל אחד ממשתפי הפרת הסדר תרם את חלקו לכאוס האדיר, המתוכנן מראש, שבו ככל שיגיעו יותר וינקטו באלימות קשה יותר, לא יוכלו המשטרה ומאבטחי ראש הממשלה לעמוד מולם, כך שחלקם יצליחו לפרוץ את קווי ההגנה והאבטחה של האיש המאובטח ביותר במדינה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בווידאו: שוטרים גוררים את כלתו של החטוף יותם מצגר/צילום: גיל לוין, רוני כנפו. עריכת וידאו: שירן גולן.

"התעוזה, החוצפה, הרהב והאדנות של בכלל לנסות להוציא אל הפועל אירוע כזה, מעידים על רמת מסוכנות שלא רואים באירועים המוניים רבים של קבוצות מתפרעים אידיאולוגיים וחדורי תחושת צדק לא פחות, שאפילו הם יודעים שיש קווים שלא חוצים, אפילו במחאה שבעיניהם היא הכי מוצדקת בעולם".

במשטרה ציינו כי מדובר באירוע שמקומו לא נודע במדינה דמוקרטית: "מזכיר תמונות מאירועים של הפיכה אלימה ברחוב במדינות דיקטטוריות בשנים האחרונות, בסופן השליט הובל בכח לרחוב אחרי שנפרצו כל המחסומים ואו נשחט לעיני כל או הוכה, ובכל מקרה הודח מתפקידו על ידי המון זועם ואלים". עם זאת, הבהירו במשטרה בהודעה רשמית, כי בשום שלב לא נשקפה סכנה לרה"מ ומשפחתו.

שוטרים גוררים את כלתו של החטוף יותם מצגר בהפגנת לפידים סמוך למעון ראש הממשלה 02 באפריל 2024. גיל לוין, אתר רשמי
שוטרים גוררים את כלתו של החטוף יורם מצגר בהפגנה אמש/אתר רשמי, גיל לוין
מפגינים עם לפידים מקיפים את מעון רה"מ בירושלים 02 באפריל 2024. רוני כנפו
מפגינים עם לפידים אמש בירושלים/רוני כנפו

במשטרה תוקפים את החלטת שופטת השלום קטי צווטקוב דורפמן, שקבעה כי "המסוכנות הנשקפת מצד החשודים ספציפית וקשורה לאירועים שעצם ההשתתפות בהם אינו שלילי ואינו מקים עבירה, וזאת במובן המחאה טרם יציאתה משליטה".

"מה המשמעות של קביעה משפטית שזהו אירוע נקודתי עם מסוכנות ספציפית?" תקפו במשטרה, "מה ספציפי ונקודתי בניסיון מוצהר לפרוץ לבית ראש הממשלה, תוך פריצת מחסומים, עם לפידים בוערים, בריצה מכל מיני כיוונים ומקומות, כדי להצליח לעבור את המשטרה והמאבטחים באחד מהניסיונות או במאה או יותר מהסו מה התכנון? לאן צופה בית המשפט הנכבד היו הפורעים המסוכנים ברף נמוך וספציפי הללו ממשיכים לולי נבלמו בכוחות ומאמצים עילאיים של מאה אנשי ביטחון ואבטחה"?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully