וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד התבטאות בעייתית: יאיר נתניהו השווה בין המפגינים לנאצים

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 8:50

בנו של ראש הממשלה כתב בעמוד הטלגרם שלו כי "צעדות לפידים אלימות היו סימן ההיכר של הנאצים", ובכך רמז לקשר בינם לבין המפגינים הקוראים להתפטרות הממשלה והשבת החטופים. זאת, בעקבות ההפגנות הסוערות אמש מול מעון ראש הממשלה בירושלים

מפגינים מבעירים מדורות בדרך בגין ירושלים/מערכת וואלה!

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, השווה הלילה (רביעי) בין המפגינים הקוראים להשבת החטופים והפלת הממשלה - לנאצים. "צעדות לפידים אלימות היו סימן ההיכר של הנאצים דרך אגב", כתב בערוץ הטלגרם שלו, כשהוא רומז למפגינים שנשאו לפידים בהפגנה אמש בירושלים.

זו אינה הפעם הראשונה שנתניהו מתבטא בצורה זו נגד המפגינים נגד הממשלה. בספטמבר האחרון השווה את מפגינים ביום הכיפורים בתל אביב, ל"אנטישמים באירופה שהיו מאשימים את היהודים אחרי שביצעו בהם פוגרומים".

במרץ שעבר כינה את המפגינים נגד המהפכה המשפטית "פעילי טרור מבית". בציוץ שפרסם בטוויטר כתב: "הם לא מפגינים, הם גם לא אנרכיסטים - הם טרוריסטים. קמה כאן מחתרת אלימה (במימון של מליארדרים עבריינים ורשעים). גם אם זה יקח זמן, בסוף הם יועמדו לדין על כל הפשעים שלהם בשנים 2016-2023".

שפיר נגד נתניהו: משפט הדיבה ההדדי של הח"כית לשעבר מול בנו של רה"מ, 29 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
יאיר נתניהו/ראובן קסטרו

אמש הפגינו רבים מול בית ראש הממשלה ברחוב עזה שבירושלים, שם קראו לקבוע מועד לבחירות בהקדם. במקום התפתחו עימותים קשים בין המפגינים לכוחות המשטרה לאחר שיצאו בצעדה מאזור הכנסת לבית הנשיא ומשם לבית ראש הממשלה. כמה מהם עוכבו לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully